Our social:

Friday, September 24, 2010

jejak ku bukan jejak mu

aku mmg tak tinggalkan jejak kat shoutbox sebab aku mmg takde masa nak bw tapi kalau korang singgh sini...tinggalkan jejak sbb nanti klu aku ada masa...aku mesti dtg kat korang buat keje...hehe

11 comments :

  1. ceh.. kunun.. bukan dulu gua tengok nama lu je kat shoutmix gua.. haha.

    ReplyDelete
  2. huhu..aku pown da buang shout mix...







    oit...kasik tukar lar kaler font entry tuh...susah ler...bground sama kaler... -.-"

    ReplyDelete
  3. patut la kau diam je.kalau tak mesti dlm sehari berploh3 entri kau

    ReplyDelete
  4. hahaha.. lawok gak ko eh..
    ok la no hal.. keje lagi penting bro, gud2..

    ReplyDelete
  5. tekan2 tapak kaki kuat2 kasi tinggal jejak lalala

    ReplyDelete
  6. busy ngalah kan nk jadi YB ni. Jadi
    calon ker mario ... keh33

    ReplyDelete
  7. ooo.. aku ingatkn aku je yg ade masalah ni.. hahha..

    adik beradik cam kite nih sibuk manjang, tapi kwn2 tak paham.. susah jgk..

    ReplyDelete

komeng