Our social:

Friday, September 10, 2010

jadual hari raya

bangun kul 6...termenung...mandi...solat...salam salam ngan family...pergi kerja...sampai tempat kerja...salam salam...lepas tu...
tunggu makan makan...
lepas tu blogwalking sikit2...pergi blog yg update...baca2....menung....makan...tido....bangun...makan lagi....menung....jap lagi nak tido...pastu mesti nak menung...makan lagi...balik...ngantuk...tido....
esok kerja malam...dah bole nak puasa 6 enam...takde kot...esok nak g raya...tak tau nak g rumah sapa lg...ooo...rumah saudara mara...tapi tak bole lama2...kena tido sbb nak kerja malam...
ahad...kerja malam lagi...isnin baru off sampai khamis...orang semua dah kerja aku baru nak cuti...aaaa...tido lagi la nampaknya...asik tido je...gemuklah nanti...
ooo....nak g jogging...yela...ingat minggu depan hari isnin nak jogging...ooo...tak bole...raya sebulan...aktiviti g rumah saudara mara...kawan2... kena jalan jugak...
raya ni banyak sedut air oren....ada gas....memang terbaik....demi kesihatan...mesti masukkan air gas banyak2....pastu tido...perghhhh

9 comments :

  1. pakcik...jemput dtg umah ye..hehe...
    ha...lg 1..pakcik jaga peot tu ye..jgn makan byk..hehe...selamat bekerja...(aiseh..cene la an t kalau berada kat situasi ni...org raya..kita keje..)

    ReplyDelete
  2. kesiannye..
    ni keje kat mana ni?
    sabar yer.. :)

    ReplyDelete
  3. wah3
    slemaat hari raya!
    maap zahir batin!

    ReplyDelete
  4. takpe bro..dari aku,smgu pas raya bru bole balik raya ngn family..huhu

    ReplyDelete
  5. huiyyyoo...pack schedule!!tapi apa kan daya...kerja itu satu ibadah...^^'
    Selamat hari raya geng!^^

    ReplyDelete
  6. uikkss ! dah siap jadual dah. hehe selamat hari raya ! :D

    ReplyDelete

komeng