Our social:

Monday, September 6, 2010

iklan raya tv3 youtube

nilah dia iklan raya tv3 yang ditarik balik tu...





macamanalah orang tak marah ek...

4 comments :

  1. woah :O macam ada ciri kristian and hindu sikit

    ReplyDelete
  2. @NadNod

    tula...takan masa sebelum siar tu dorang tak tengok dan perasan ek benda ni...

    ReplyDelete
  3. uishh....tak QC check ke??byk scene boleh tukar balik...sape la yang wat stroyboard neh??aiiz...>,<"

    ReplyDelete
  4. @grOundnUt

    tu yg aku pelik tu...yg pasti takan org islam nak buat camni ek...tula masalahnya bila ramai dak2 melayu kita bole buat lg baik dr ni serah kat org bukan islam...camtula jadinye..

    ReplyDelete

komeng