Our social:

Monday, September 6, 2010

gempar!!! penyamar Mario pulak

perghhh...semakin pelik aku dgn dunia blog kat negara kita...selepas digemparkan dgn penyamar aie ...kini aku pulak yang menjadi mangsa....tak sangka betul...berita gempar ini yang telah disampaikan oleh...
nikon dan ditokok tambah oleh chaon memang menggemparkan aku... dorang kata aku telah ditangkap dan dikurung dalam lemari kaca kat soping kompleks... hayoooo... kalau korang tak caya...tanya dorang eh...

-----------------------------------------------
ps tolong jangan risaukan keselamatan aku...aku masih lagi bebas dan belum dikurung...

54 comments :

  1. tu mesti klon Rio iaitu Super Mario Bros..hahahaa

    ReplyDelete
  2. cesss...

    kat dlm gobok aku pon ada sorang lagi mario kot.. hahha..

    ReplyDelete
  3. ...hehe...
    kau ni ade je...
    keh3

    ReplyDelete
  4. hahahha...excited aku klik laju2 nak bace cerita gempar ko rio..cissss

    ReplyDelete
  5. haha..kompem kat mane2 pon ada mario..hehe

    ReplyDelete
  6. cett..iye22 je aku baca..ingtkn jadi kes cam darkbatman lak..

    ReplyDelete
  7. dalam tv pun aku pnah nampak.. femes gak ko ni eh.. hahaha..

    ReplyDelete
  8. ceh ingt kan ada penipuan tadi.. rupanya tipah tertipu.. cis..

    ReplyDelete
  9. hahahaha....atas CPU aku ada seekor mario...^^'

    ReplyDelete
  10. hahahaha....atas CPU aku ada seekor mario...^^'

    ReplyDelete
  11. ceit!
    besemngat org klik nk bce
    =P

    ReplyDelete
  12. MUAHAHA

    mario slalu cggini !
    :P

    igt lagi , dulu ayh penah beli game mario nih
    game fav msa kecik2 ^^
    ayh pon join je skali

    ;P

    ReplyDelete
  13. hahha.. nampak tue.. ada orang menyamar jadi ko kot.. aku ingat ko tue rio.. hahhahahahahahaha..

    ReplyDelete
  14. hahahaha sengal nye mario..

    jumpe mario dalam cermin kaca kat mid..
    femes.. kalah darkbatman tahu tak !!
    budak2 kecik pom kenal.. hahaha

    Super Mario Bros.. hakhakhak

    ReplyDelete
  15. hahahaha..ko ni mmg mcm2 la bro..takpew,janji jgn masuk penjara.hahahaha

    TERBARU: Bayyinat-penjelasan

    ReplyDelete
  16. @Pak Cik Im

    takde pape la cik...saje2 nak gurau2 pepagi ni...hehe

    ReplyDelete
  17. @Azmi

    haha mie...bila takde idea...camnilah weh...haha

    ReplyDelete
  18. @Kech Hidayah

    haha kech...prihatin jgk ko ek...ekekeke

    ReplyDelete
  19. @NiNa'

    ala...saje2 nak gurau2 la nina oii

    ReplyDelete
  20. @ejum

    tulaa...kena tukau nama lps ni...hehe

    ReplyDelete
  21. @Rama2Ungu

    ekeke...takde sape pun nak tiru aku weh...wakaka

    ReplyDelete
  22. @ezany

    bole la weh...tapi ko takdpt duit raya tau...hehe

    ReplyDelete
  23. @Nur Hawa Mohd Zin

    ko tak baca abis ke awe...hehe ke ko masih blur...

    ReplyDelete
  24. @farysa

    haha...dah abis baca tak semangat ke...ekeke

    ReplyDelete
  25. @ツhʋƨиα ツ

    dah lama tak buat cengginila... rasa rindu pulak nak buat n3 yg gempar camni..huhu

    ayah2 mmg best kan...hehe

    ReplyDelete
  26. @Miss ...

    takdelah top sgt tapi bole la weh...haha

    ReplyDelete
  27. @Chaon Cornerz

    bukan aku weh...ko jgn risaukan aku weh...aku masih bebas...hahahahaha

    ReplyDelete
  28. @NichKhun

    haha nikon...sekarang ko dah tau bukan aku...so jgn risau...ok...ekeke

    ReplyDelete
  29. ye ar kena kurung...nape? tau lah en mario ni mario game tu...lalalal...ke masih blur gak ni? huhu

    ReplyDelete
  30. aku ada mari kecik dan besar..tp yg pasti 2-2 misai tebal..ekeke

    ReplyDelete
  31. @Nur Hawa Mohd Zin

    hehe sbnrnya dah ada babydoll mario yg dijual...dorg ltk dlm cermin... kat tesco xtra cheng ada...cuba g tgk...ekeke

    ReplyDelete
  32. @azizan4444

    misai tebal yg mahal tu jan...wakaka

    ReplyDelete
  33. wah yeke? tapi tak sama kot...sebab mario ni ada pangkin..,yang dalam kaca kat tesco tu tak da...hehehe

    ReplyDelete
  34. trus klik2 untuk tahusiapa yang menyamar...tetiba kat bawah rumah ada sesuatu yang bergerak2...menandakan adanya entity yang dikenalpasti sebagai Super Duper Mario Bros..eekeke...

    ReplyDelete
  35. hawa...
    haha...tula...jg terpedaya eh...wakaka

    ReplyDelete
  36. emdekar berkuda
    haha...entiti plg tak tahan...haha

    ReplyDelete
  37. @Mario

    ahahah...baru beli kat warehouse sales...murah jer...RM3...aku cekau la sejibik!^^'

    ReplyDelete

komeng