Our social:

Monday, September 6, 2010

Ahmadinejad ulangi amaran akan musnahkan Israel

DOHA 6 Sept. - Presiden Iran, Mahmoud Ahmadinejad mengulangi amarannya akan memusnahkan Israel sekiranya rejim Zionis Israel itu menyerang negaranya.

Beliau mengulangi amarannya ketika bercakap pada sidang media di sini hari ini dalam rangka lawatannya ke negara ini.
“Jika mereka (Israel) bertindak menyerang Iran, ini bermakna bangsa Zionis juga akan hancur dan musnah di muka bumi ini.

“Namun, saya yakin Israel dan Amerika Syarikat (AS) tidak akan berani mengisytiharkan perang terhadap Iran kerana mereka sedar akan kekuatan kami,” tambah beliau. - AFP

dipetik dari sini

===============================================================

agak2 berani ke israel nak serang?aku rasa iran la satu2nya negara Islam yg berani...

6 comments :

  1. bguslah..aku rasa dia jer pemimpin negara arab yang bersuara lantang...

    ReplyDelete
  2. bagus la Iran xmcm M_____.
    haha

    ReplyDelete
  3. @black_mel

    tula...yang lain tu camana ek...ikut telunjuk je...

    ReplyDelete
  4. @farysa

    uikkk...hehe camtulah klu dah tak kuat...

    ReplyDelete
  5. @encHIx laNDax

    mmg hebatkan...macam2 dah dorang tunjuk senjata dorang...mmg respek abis...

    ReplyDelete

komeng