Our social:

Wednesday, August 11, 2010

wekap wekap

sahur jum weh...haha errr...bestkan kalau ada orang kejutkan kita sahur...korang sapa kejutkan...?ke jam loceng?

biasa bagi yang dah kawin...isteri tgh sibk buatkan sahur...kalau teruna ...mak atau kakak atau adik perempuan...untk gadis2 kenale buatkan untuk mak ayah dan family... errr...bujang teruna yang duk umah bujang tu...makan kat mana?ke dah sahur malam tadi... hak hak...cepat2 le kahwin weh...haha

dak2 hostel camana?sahur apa?yang makan kat kantin...basuh le muka dulu weh...haha
errr...yg makan kat bilik...?sian le kat korang tapi tak bole nak buat apa...yang dok kat obersi camana...sahur apa?berd?sian kat ko...

errr...sian kat org pompuan ek...jap...nak g tolong jap...haha

33 comments :

  1. masa ni sedap la kau. nanti aku ada bini jugak tengok la kau. tak ingat dunia aku tunjuk kat kau.

    selamat berpuasa mario

    ReplyDelete
  2. fes!

    dah la satu ramadhan. fes pulak tu.

    wow wow wow

    ReplyDelete
  3. laki macam abah awe dah ada kat dapur tolong mak..adik ngan abang bangun tido sambung tido kat sofa bawah..sabor je lah

    ReplyDelete
  4. rio aku sendiri bangun x de yg kejut2 sile percaya hehehe..

    dok byg sape jd bini berd..kesian pun ada kt minah tu wakaka

    ReplyDelete
  5. huh..
    x dak owg kejut dedin..
    sbb dedin x tido ..
    hehe..

    Kedai mamak destinasi pilihan dedin

    ReplyDelete
  6. berd...
    ekeke...kalau ko kahwin ...jgn lupa jemput weh...

    selamat berpuasa berd

    ReplyDelete
  7. berd...
    ko memang hebat...tak diragui lagi...haha

    ReplyDelete
  8. Ieda Al-Habsyi
    selamat berpuasa sis

    ReplyDelete
  9. nur hawa...
    habis tu awe buat pe...ekeke sambung tido kat sofa atas ke...hehe
    errr...kalau salah...sorry le...ekeke

    ReplyDelete
  10. miss...
    errr...aku caye je cakap ko....bulan pose jarang org menipu...wakaka

    errr...bertuah weh sapa jadi bini berd tu...ekeke dia baik...suka tolong masak2...kan dia penah citer kat blog dia...ekeke

    ReplyDelete
  11. de'din
    hehe...sian la ko ...tapi kedai mamak pun ok jgklah dari tak sahur langsung...ekeke

    ReplyDelete
  12. fndrocka
    takpe weh...asalkan sahur...jgn tak sahur langsung...

    ReplyDelete
  13. iqbal...errr...sebenarnya aku kije tadi...ekeke ni baru balik...haha sahur ngan kawan2 je tadi...huhu

    ReplyDelete
  14. Selamat berpuasa dr kami untuk anda sekeluarga..semoga kita dapat menunaikan ibadah puasa dgn sempurna..

    ReplyDelete
  15. jiran sebelah kejutkan.. boleh tak macam tu.. haha..

    ReplyDelete
  16. selamat berpuasa...
    bgn sahur baguih na..jgn x bgn hokay..

    ReplyDelete
  17. life kami...
    selamat menyambut Ramadhan juga weh tuk ko sekeluarga...

    ReplyDelete
  18. ezany...
    haha...sian le kat jiran ko weh...ko tu dahla tido mati...mau pecah pintu rumah ko dia ketuk...haha

    ReplyDelete
  19. mahira...
    insyaAllah bangun...hehe

    ReplyDelete
  20. red...
    selamat berpuasa sis...hehe

    ReplyDelete
  21. amboi222..kemain ek..ngeeehehe

    teringat zmn study lah....mmc2 kenangan bersahur dan berbuka...

    ReplyDelete
  22. aku sbgai teruna....masak la sendiri utk sahur..
    hehe....mul2 ni rajin la lagi...tpi xthu la..moga2 llh rjinkan aku utk masak...
    nak kawin xde org nak....
    haha....

    ReplyDelete
  23. mario buka puasa karang mkn ape? tolong2 la isteri kt dapo ye..cian para isteri bertungkus lumus berperang kt dapo..ke kt perang kt bazar je?hik hik!

    ReplyDelete
  24. rama2ungu...
    tula...semuanya bernostalgia... sampai raya nnt kita akan bernostalgia...ekeke

    mofasad...
    errr...poyo tu apa weh...siyes...aku tak tau...haha

    khairul azmi...
    haha...errr...takde org nak?ekeke tak baik tipu bulan pose weh...haha

    mario buka puasa karang mkn ape? tolong2 la isteri kt dapo ye..cian para isteri bertungkus lumus berperang kt dapo..ke kt perang kt bazar je?hik hik!

    jeffb_J
    selamat berpuasa..

    PiNk ButTeRfLy !!
    uikkk...pasal lak i pulak nak masak?haha i makan je la...huhu

    ReplyDelete

komeng