Our social:

Wednesday, August 25, 2010

Sunat dihariraya

semua orang terlupa...tapi aku ingat dan ingat mengingati tu kan amalan mulia..so kepada
adik adik anak anak yang nak kena sunat time raya tu...sila tinggalkan nama , alamat dan no akaun bank untuk uncle mario bagi duit raya...

errr...ada ke yang nak kena sunat time raya...ekeke kalau kahwin macam dah biasa...biasa lah 1malaysia dah tak pelik lagi dah mende ni...haha

kalaulah ada...sianlah kat budak2 tu ek...tak beraya...kuikuikui

29 comments :

  1. ish ingat perkara sunat di hari raya....budak ni....ada ker cerita pasal bersunat..haih tertipu eden

    ReplyDelete
  2. pakcik rio sy2 nk sunat raya ni lalala


    nama>>atan
    alamat>>no. 1 atas awan jalan langit 00000 kolumpo hehe
    no akaun>>0124578698731456678663

    ReplyDelete
  3. hye uncle mario.. sy nak duit raye banyak2 boleh..? boleh kan.. time kasih.. hahha..

    ReplyDelete
  4. uncle mario...saya dah sunat..dan saya nak duit raya mcam cha'on..terima kasih mario misai..hehe

    ReplyDelete
  5. hahahha...ingt nk bg tips2 pkara sunat buat time raye...cianla bdk2 tu...xleh mkn lemang,ketupat..hehehe

    ReplyDelete
  6. tu la..aku ingt perkara sunat pada hari rayaa..
    ape da~

    ReplyDelete
  7. haha.. ak igatkan perkara sunat dihari raya :P

    bgus2, terbaek jgk tuk bebudak tu hehe

    ReplyDelete
  8. berkhatan ke?ade ke y sudi?
    klu ade cnfrm dpt duit raye banyak.
    hihi

    ReplyDelete
  9. tak larat beb bebudak bersunat dihari raya..

    ReplyDelete
  10. ish tak beraya ler diaorg takut telangkah taik ayam,hehe(pantng lrg org dulu2)

    ReplyDelete
  11. erk..mmg rugi la kalau bersunat time raya...sian kat ayam bakar-ayam belanda-ayam goreng , kang takde sape nk tolong perabih....


    rio..nak gak duit raya...

    ReplyDelete
  12. klu ko ada anak lelaki ko try bt bro.konpem die majuk ng ko..hahaah

    ReplyDelete
  13. @Yatre Hayati

    uikkk...tajuk aku tu mengelirukan ke weh...ekeke

    ReplyDelete
  14. @Miss ...
    atan...puasa uncle nak masukkan duit tadi...tapi gagal...haha

    ReplyDelete
  15. @Yatre Hayati

    hehe,,,,kompius ke weh tajuk n3 aku tu...ekeke

    ReplyDelete
  16. @Chaon Cornerz

    ko kan kaya...siap buat contest topup tuu...ekeke orang kaya mana bole dapat duit raya...wakaka

    ReplyDelete
  17. @ejum

    dah sunat tak bole le...ni tuk yg nak kena time raya nanti...wakaka

    ReplyDelete
  18. @echah mashuri

    sekarang ni kan dah senang...2 3 hari dah baik...

    ReplyDelete
  19. @Azmi

    ekeke...tajuk n3 tu salah ke weh...

    ReplyDelete
  20. @diden
    ekeke...yeay...terbaik...wakaka

    ReplyDelete
  21. @~ar!eyko san~

    tula...mmg confirm dapat byk kan...tu yg dorg tak fikir tu...ekeke

    ReplyDelete
  22. @aibaks
    apsal pulak tak larat weh...ekeke

    ReplyDelete
  23. @LiFe KaMi

    ok...alasan ko paling tak bole blah...wakaka dah lama weh aku tak dengar petua ni...mmg klasik ko ni bro...wakaka

    ReplyDelete
  24. @Cik Jari

    ala...2 3 hari dah baik ler...ekeke

    ceh...bdk2 ptptn mmg confirm tak bole dapat...ekeke

    ReplyDelete
  25. berkhatan mase raye??
    orang pi open house,
    ko duduk kat umah..
    ketuk lutut!

    ReplyDelete
  26. diana...
    ekeke...uikkk...sekarang ni satu hari pun dah bole berlari la...haha

    ReplyDelete

komeng