Our social:

Friday, August 20, 2010

saya salah...tapi saya ada alasan




Sebenarnya serba salah jugak aku nak tulis ni...tapi kadang kadang aku terpaksa berterus terang...tak guna aku nak rahsia rahsia...errr...aku cuma..
nak cakap aku tersangat busy sekarang ni...masa aku terbatas untuk melakukan semua benda...dalam masa tak sampai sejam untuk aku beronline...aku terpaksa memilih satu dari empat...

1.... tulis entry... yang ini mmg terpaksa buat...dgn harapan ... ada entry ada orang datang...

2....blogwalk...yang ni pun terpaksa buat...blog tak pemes cam aku ni ...faham2 jela...tak dtg kat orang... mana de orang nak datang...ekeke

3.... balas komen...kadang2 terpaksa tinggalkan tak berbalas sebab terpaksa buat yg no 1 dan 2...walaupun komen tak byk kat sini tapi aku ni blur sikit so nak balas pun byk nak fikir...

4...spamming shoutbox orang...adoi...dah lama tak buat...harap2 lps raya nanti geng2 spamming ada lagi...hehe

so...maafkan aku...kadang2 aku bole buat 1 je dari 4 tu... kadang2 2... kadang2 3... jarang2 dpt buat 4... so harap korang faham...kalau aku lmbt dtg balas kat blog korang...dan spamming komen entry korang...

Selamat berpuasa semua...

22 comments :

  1. takyah buat pun tkpe,, terus tutup blog ko nie.

    hahahaha

    ReplyDelete
  2. ingatkan salah apa le mario heheh mcm kontroversi jek

    ReplyDelete
  3. alah...blog ni selalu org datang..jgn riso..keep blogging and enjoy!

    ReplyDelete
  4. tutup blog ni dan terus dtg blog gua, kelik2 nuffnang gua. keh3x

    ReplyDelete
  5. xpe rio..
    ikut je yg mane yg pntg kay

    ReplyDelete
  6. Oh!! patut rajin update skang ni.. ekeke.. Aku pon jrg2 dpt bw skang nih.. harap kwn2 je dtg jenguk blog x pemes aku tu... hahha..

    ReplyDelete
  7. biasalar..kadang2 ada masa boleh lar menhadap blog..kalau x..mmg berabuk lar blog..hehe

    ReplyDelete
  8. nak buat takpe, tanak buat pun takpe. ikut kata hati la mario. wakaka

    ReplyDelete
  9. blnje bkak pose dulu baru leh maaf..hee

    ReplyDelete
  10. alah...biasalaa kan...blog ni utk masa lapang kita.jgn rasa terbeban pulak utk update blog.don worry laa bro.trafik dari sri lanka totap ada punye.kekekekee!

    ReplyDelete
  11. Adui...
    Sebak dada baca entry ko ni...
    Xpe Rio, ni kan masa bz ko...
    Apepun evry entry ko, aku baca...

    Keje rajin2...

    ReplyDelete
  12. heheh.. rio.. tajuk mmg best, ingat ape la kan.. takpe, utamakan yg penting.. ala.. blog ni dah femes kot. ramai je selalu.. :)

    ReplyDelete
  13. hehe bz je ko ekk mesti masyuk ni..kang raya jgn lupa kasi aku duit raya ekk hehe

    ReplyDelete
  14. xfames??dah dot com kot..aku ni xtaula bila nak tukar dot com..blog xde kemajuan lagi..

    ReplyDelete
  15. alasan.. perlu ada untuk alasan itu sendiri..
    ;)

    ReplyDelete
  16. its okay...
    better do the important things first...
    then,barulah lepak2 berblogging..hehe..

    ReplyDelete
  17. Betul tu..siapkan semua kerja², baru boleh blogging...^^'

    ReplyDelete
  18. Betul tu..siapkan semua kerja², baru boleh blogging...^^'

    ReplyDelete

komeng