Our social:

Saturday, August 28, 2010

Perkhidmatan sewa lori




Perkhidmatan lori sewa :

--Pindah Rumah
--Pejabat
--Barangan Komersial
--Event / Roadshow
--Dan Lain-lain.

Lori 1 tan dan 3 tan.
Harga mengikut lokasi dan keperluan tenaga kerja.


Aku tak dapat apa pun...tolong kawan kawan bisnes je...aku tumpang seronok je kalau dia berjaya ...


errr...yus...jgn lupa persen...wakaka

kalau ada kes nak lari tgh malam camner weh...wakaka

18 comments :

  1. wah yus business ke? perghh
    hehe nanti la klu aku nk kawen lari aku sewa kot wakaka

    ReplyDelete
  2. LARI TENGAH MALAM CALL POLIS LAH

    HAHAHAHA

    ReplyDelete
  3. nak kata aku nak pindah rumah tak lagi so xdpt la nak sewa lori..
    hehe~

    ReplyDelete
  4. mcm kenal no phone tu...... hehe

    ReplyDelete
  5. mario sekarang makin kaya nampaknya. ni walaupun tolong sah2 dapat sen jugak ni.

    taknak belanja aku lagi tak tahu la.

    ReplyDelete
  6. haah la..cam kenal je number n nombor tuh....

    ReplyDelete
  7. Alamak!! Trimas weh..

    Insya-Allah.. klu bisnes cantek aku kasi percent adik beradik weh.. ekekke..

    Err.. untuk perkhidmatan lari dari umah.. untuk gadis2 sahaja yer.. hahha..

    ReplyDelete
  8. @Miss ...

    yg tuu...aku tak jaminlah kalau dia bole bawak...wakaka

    ReplyDelete
  9. @Azmi

    bila2la mie...kalau2 ada kawan2 ko ke...ko kol le dia...kawan2 blogger jgk...

    ReplyDelete
  10. @Berd

    setakat nak banje ko...berapa byk ko bole makan berd... no hal le...hehe

    ReplyDelete
  11. @Cik Jari

    bukanlah...ni no dia yg lain...wakaka

    ReplyDelete
  12. @|arieza|

    apasal pulak weh...ekeke makin sikit le persen aku...wakaka

    ReplyDelete
  13. @~ ReD ~
    ehe...guaru2 je le...tapi klu bagi...amik je...wakaka

    ReplyDelete
  14. @YuSeNzE - KniGhT

    haha...klu jijan,,,,camaner weh... wakaka

    ReplyDelete

komeng