Our social:

Friday, August 20, 2010

citer kat pangkin: orang perempuan...kenapa?

Ada sekali tu kawan aku ada cakap dengan aku...sampai sekarang aku tak bole nak jawab...aku just bole cakap...err...ye tak ye jugak...kenapa ek...sebenarnya kawan aku tu cakap kat aku...


rio...aku klu dgn maknyah ni rasa geli la... tapi kalau dengan tomboy/pengkid dan seumpamanya...rasa macam.. nak pergi je kat budak tu...pastu nak cakap... dik... kenapa ni... meh abang bimbing kepangkal jalan meh...

aku cakap...perghhh... tak patut ko ni...abis maknyah sapa nak bimbing?
dia jawab... rio...kala seme kita nak bimbing...sakitlah... yg mana nak jadi lelaki... kita amik... yang nak jadi pompuan... pompuan le amik...

aku jawab dalam hati....ye tak ye jugak....

=======================================================================
ni seme bila dah takde apa lagi nak borak la ni...haha

32 comments :

  1. sbb pengkid ke tomboy tu nampak comel kot tu psl korang nk bimbing tp klu nyah tgk pun mcm meluat hehe

    ReplyDelete
  2. miss...
    kenapa org pompuan taknak bimbing maknyah?tu soklan tuk ko jawab...ekeke

    ReplyDelete
  3. miss...
    tahniah...aku mmg dah hagak...thanks sis...ekeke

    ReplyDelete
  4. rio..kalau yg comey2.. tp les.. tu..
    nak bimbing jugek erk..

    ReplyDelete
  5. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  6. mmg elok jgak caranya tu...
    hahaha.
    kalau nak bimbing2 tu ajak lar skali..nak join,,hehe

    ReplyDelete
  7. salu borak2 ngan arisa mihashi:blogger cool yg sempoi..kalau saya wanita macho,perlu ke mencari lelaki yg ayu???...tidak2....saya nak lelaki yang cantik!!


    :) karutan si jari...

    ReplyDelete
  8. Betul gak tu...
    Tapi aku pun takmo bimbing maknyah. Kalo stakat lelaki lembut yg belum jadi maknyah lagi boleh la kot...

    ReplyDelete
  9. Cess.. hahha.. aku ngan jijan sejati, tapi awek pon xde.. klu la ade pengkid yg berminat nak berkenalan pon da kire ok.. ekkekeke

    ReplyDelete
  10. tomboy ok lg kot.. pengkid ngan maknyah geli xmau aku..

    ReplyDelete
  11. aku x bole bimbing dorang sbb aku pun senget ekeke hehe..lgpun jiwa dorang tu halus..takut lak aku menyinggung hati dorang nanti wakakaka

    ReplyDelete
  12. jangan yg nak bimbing tu terpengaruh skli da la..bukan ley caye sgt rio weh..hahaha

    ReplyDelete
  13. err...err...aku ramai kawan nyah dan pengkid...yer...jiwa mereka halus...kadang² tersinggung hati..siapa yang tahu...^^'

    ReplyDelete
  14. hahaha.... kelakar. bimbing la selagi mampu.

    ReplyDelete
  15. nampak sangat kau minat maknyah kan. keh keh keh.

    rio tempat aku blogspot kena banned. kau punya aku boleh je bukak. sbb kau dot com sendiri. tapi blog org lain tak boleh dah.

    -berd. salam

    ReplyDelete
  16. bahaya ooo pompuan bimbing mak nyah..pasal mak nyah tetap lelaki..kang jadi apa2 kt pompuan tu,haa,sape nk tanggung??kekekee!

    ReplyDelete
  17. nina...
    errr....no komen...haha err ada ke camtu...cam tak caya je...

    ReplyDelete
  18. ejum...
    haha...ada ke?takde lah...

    ReplyDelete
  19. @cik jari

    ada ke jejaka cantik?haha mcm2 cik jari ni...

    ReplyDelete
  20. @Langit Pertama

    errr...keh3 memilih sungguh ko ni langit...wakaka

    ReplyDelete
  21. @YuSeNzE - KniGhT

    kalau cenggini...mmg takde le...wakaka errr...ko lelaki kategori satu...wakaka

    ReplyDelete
  22. @ezany

    ada beza ke weh...sungguhla aku tak tau...haha

    ReplyDelete
  23. @Miss ...

    halus sangat ke weh...maknanya dorang jiwang2 eh...

    ReplyDelete
  24. @Lil'Vamp

    kalau dorang simpan je...mmg takde sapa yg tau...suruhlah dorang luahkan...ekeke

    ReplyDelete
  25. @. . . h u s n a . . .

    masalahnya...dorang tak suka klu kita cuba nak bimbing...ekeke

    ReplyDelete
  26. @Anonymous
    salam berd...
    syian le kat ko... lepas ni cuba ko buat guna platform wordpress.. mesti tak kena ban lagi...

    ReplyDelete
  27. @iqbalsyarie

    haha bro...bahye tu seme ko layan...wakaka

    ReplyDelete
  28. @echah mashuri

    echah...pasal ko delete weh komen ko ni...hoh

    ReplyDelete

komeng