Our social:

Sunday, August 22, 2010

citer kat pangkin : 4 kategori lelaki ?




sebaik selesai aku dengan abang Lie nyanyi lagu Gadis melayu versi plucking tak hengat... abang Lie tanya aku... rio...ko tau tak lelaki ni ada 4 jenis kategori? errr... kategori ape pulak ni bang...aku tanya.. (lupa nak cakap... masa tu aku form 4... abang lie dah keje dan dah kahwin ... )kategori hensem...dia cakap dgn senyuman dibuat2... first sekali aku nak tanya ko.. ko dah ada awek? errr...
hehe aku gelak pastu cakap... saya ni dah la budak sekolah... rockers pulak tu... tak main la awek awek ni bang... hek hek aku gelak2 je cakap... ok aku pecaya cakap ko... cisss terus pecaya je abang lie ni... muka ensem camni takan la takde awek kan tapi aku cakap dalam hati jela...yang penting aku nak dia tau aku ni rockers sejati takde awek...

ok...ko amik pen ngan kertas ko tu... tulis kategori2 ni... buat pedoman ko di masa akan datang...dia arah aku..ceh...cakap jela...buat pe saya nak tulis... ni buku lirik lagu complete with code guitar la bang... ko tulis jela...ko nak tau ke taknak...yela yela...saya tulis ni...cepat cakap...aku dah macam nak marah tapi taklah marah sgt... dia tua dari aku...kenalah respek...

ok...kategori satu... lelaki takde awek...macam ko...keh3 dia gelak... pastu cakap... kompom tak ensem... perghh... hotak dia lah kan... apa pulak bang... mana bole camtu...apa daa... dah lah malas nak tulis lagi...aku campak pen yang aku pegang... keh3 dia gelak pastu amik pen tu dan bagi kat aku balik dan cakap... ko tulis lagi lah rio... tak abis lagi ni... haaa... cepatlah... aku layan lagi dia... malas nak gado2 ngan orang tua tak sedar diri...

kategori dua...lelaki ada awek...samada satu atau lebih... bole tahan je tu... taklah ensem sangat...tapi kira bole tahan lah... haha aku gelak... dan bole agak dah kat kategori mana dia nak cakap ensem tuuu...ahhhh...sudahlah bang...

haha dia gelak pastu cakap...ok ko takyah tulis...ko dengar je...kategori ketiga...lelaki yang bertunang...errr lelaki ni diantara ensem dgn bole tahan tadi tu...ekeke pastu ofcozlah kan...seperti yang ko dah hagak tadi....jenis lelaki kompom ensem...keh3 pastu dia siap tambah lagi... ko tau abang kategori mana... ntah ...tak tau pulak... kategori kosong kot...haha aku gelak...kategori lelaki tak sedar diri...ekeke

hotak ko...aku kategori no 4 ngan no 2...ko kiralah berapa...haha dia gelak pastu belah camtu je... takutlah tu aku nak kutuk dia...

==========================================================
sekarang ni aku rasa ada kebenaran pulak tang kategori no 4 tu...wakaka

errr...lelaki kategori no 1 jangan risau... pakcik z ada bagi tips how to be ensem...
korang jangan risau...abang mario tak kedekut ilmu...korang tunggu next episode citer kat pangkin... haha

16 comments :

  1. hhahaah...ade katogeri2 lak..
    rio ensem kan?cume rokers tu yg xde awek:P
    (ku menyedapkan atimu..)huk8

    ReplyDelete
  2. no 4 lelaki yg dah kawen ke? ceittt ensem pun x guna x boleh ngorat dah wakakaka

    ReplyDelete
  3. tak de tips nak jadi cantik? kih kih kih

    ReplyDelete
  4. Bgus punye kategori...
    Tapi boleh pulak abg tu dpt dua kategori...

    Kategori lelaki tak ensem perasan ensem takde Tak..
    Huhuhu...

    ReplyDelete
  5. kekeke..aku rasa,aku buleh bagi empatbelas kategori lelaki laa...mcm2 pesen ada...

    ReplyDelete
  6. hik2...kau skang ni kategori no 4 ler??
    bajet la...
    hahah...

    ReplyDelete
  7. erk...bro,wat 5 kategori awek lak...pastu tlg masukkan si jari tuh dlm kategori 3:awek macho...


    haha

    ReplyDelete
  8. echah...
    ensom lor...kategori no 4 tuuu...wakaka

    miss....
    ekeke...tak bole buat apa arr...haha

    ainz..
    ada...tu kena tunggu dulu...ekeke

    nur hawa
    err...macam macam ada lagi ni...ekeke

    ReplyDelete
  9. red...
    haha...aku pun pening...wakaka aku tulis spontan je so sebarang kesilapan harap dimaafkan....ekeke

    langit...
    ekeke... semua orang ensem lorrr...tak baik tau kata orang tak engsem...wakaka

    anis...
    aku tau ko tuuu...tapi 4 ni cukup lerrr...wakaka

    azmi...
    ko kategori no 1 ke...hehe jgn risau... ada tips tuk ko nanti...wakaka

    cik jari...
    nak ke...nantila...errr...kategori macho cik jari mcm tak layak je...haha

    ReplyDelete
  10. hahha.. rio.. yus n jan kategori 1 nie.. ke aku pun termasuk gak kategori 1 nie..? hahhha..

    ReplyDelete
  11. hahha.. rio.. yus n jan kategori 1 nie.. ke aku pun termasuk gak kategori 1 nie..? hahhha..

    ReplyDelete
  12. wah...
    ade kategori gak ea rupenya..
    hehe :)

    ReplyDelete

komeng