Our social:

Monday, July 12, 2010

tips memasak dari abang mario




pelik aku ngan sesetengah orang ni...selambe je cakap tak tau masak...huh!! meh... aku ajar eh bg tips tuk masak2 ni...hehe

kebykan masakan kat malaysia ni...bahan2 masakan dia lbh kurang sama je... bahanbahan yang perlu ada...
bawang merah...bawang putih...nak bg sedap ckit...tambah halia...kalau lauk warna merah...tambah kunyit hidup...warna kuning...kunyit serbuk...nak masak lemak...tambah santan...

dah...tu je...wakaka

senang tak????ok...untuk pompuan dah bole kawin dah...tuk laki...dah bole tolong isteri korang masak2...bhahaha

35 comments :

  1. bagus tips abg mario.
    kalo kwin,sure tak tahan lama.
    haha.

    ReplyDelete
  2. erk masalahnyer kalo x kenal bhn2 diatas mcm mana nk masak ekeke lalala

    ReplyDelete
  3. cess.. haku ingat cheff mana tadi..ekekeke..
    rupanya memang dari chef mario sendirik..hhahahaha.. :p

    ReplyDelete
  4. http://semuakosong.blogspot.com/

    rio g url kt atas hehe ko akan jumpa seseorg ehe

    ReplyDelete
  5. aku nak arsa kau masak.
    meh kita berkelah kat pantai puteri

    ReplyDelete
  6. setuju..sebab baru jek wat cmtu td..memasak menggunakan apa yg ada..

    ReplyDelete
  7. hehehhe! chef yang aku cari selama ini, wakakaka!

    ReplyDelete
  8. sape yg x reti masak tu?ishhh..
    aku pon terer masak.
    busuk2 pon aku terer masak nasi mentah!hah!

    ReplyDelete
  9. ye..ye....ye..esok nk g kursus kawen la.dah pass ujian rio nih....da leh kawen....

    ReplyDelete
  10. cmtu ak pn dh kire pndai msak la ni eg...haha

    ReplyDelete
  11. cik elina
    haha...dah kawin nnt belajar le masak betul2...yg ni belajar bhn2 je dulu...huhu

    ReplyDelete
  12. miss xyz...
    haha...mmg senang weh...

    ReplyDelete
  13. miss xyz...
    sensitif tu weh...setia pada yg satu...haha

    ReplyDelete
  14. suaidah...
    haha...mmg senang...keh3

    ReplyDelete
  15. miss...
    klu tak kenal...bole g kedai skrg...tanya kat tuan kedai...wakaka

    ReplyDelete
  16. wadud...
    wakaka...chef mario...sedap nama tu....ekeke

    ReplyDelete
  17. miss...
    aku dah pergi...sebelum bukak dah tau sapa...haha tapi cam sombong je...dah fofuler la katakan dia tuu...haha

    ReplyDelete
  18. sitedi...
    ko kat ne weh...kg aku tu...huhu

    ReplyDelete
  19. merr...

    aa...ko mmg pandai...senang jekan...haha

    ReplyDelete
  20. echah mashuri
    mmg senang la sis...yg penting kene rajin je...haha

    ReplyDelete
  21. Ieda Al-Habsyi
    so dah jumpa ni...harap2 ko hepi...ekeke

    ReplyDelete
  22. cik bucken...
    haha...aku tau ko mmg terrer...ekeke
    takde sape2 arrr...haha

    ReplyDelete
  23. sijari...
    haha...ok ok...esok g cepat2...haha

    ReplyDelete
  24. bez buddy...
    haha...ni baru nak kenal barang mentah jela weh...ekeke

    ReplyDelete
  25. hehe..senang nyee resepi ko tu rio..hehehehe

    ReplyDelete
  26. nenek..
    aa aa...senangkan...ekeke

    ReplyDelete
  27. hahahha...
    siot jew... bagus2~~~ :P

    ReplyDelete
  28. nanjoe...
    haha...kenal bahan2 mentah je dulu...nnt baru aku bg tips nak bg masakan sedap...haha

    ReplyDelete
  29. kahkahkah...!!! gila semangat cikmin klik link entri ni tadi...

    ReplyDelete

komeng