Our social:

Monday, July 19, 2010

entry khas tuk blogger lelaki...

peringatan tuk lelaki-lelaki ...biasa peringatan2 ni tuk kaum hawa je tapi sebnrnya jaman skrg ni...kaum adam pun pun kene beringat...jangan dok ...
nyanyi2 lagu ni tapi tak menghayati,,,,keh3

the potter : temani masa tua

saat tubuhku lemah tak berdaya
di saat jantungku mulai terasa lemah
aku inginkan engkau menemani aku
dan andai kau tahu besarnya cintaku
sebesar dunia

* saat rambutku kusam dan memutih
di saat ku tak mampu menggenggam lagi
aku inginkan engkau menemani aku
dan andai kau tahu luasnya cintaku
seluas samudera

** aku ingin engkau selalu
menemani hidup dan matiku
aku ingin engkau selalu
temani masa tuaku

ini link youtube live dorang main ...versi klip video korang cari sendiri yer...errr...gitarist dia ada sikit2 macam ariel peterpan...ekeke



lagu ni mcm nak pujuk2 orang tersayang jaga kita masa dah tua nanti...kalau panjang umurlah...wakaka aku serba salah sebenarnya nak publish n3 ni takut korang salah anggap...tapi seriously aku rasa lagu ni lbh kepada...biarlah kita sehidup semati bersama2 dgn org tersayang...siyes...

bagi aku satu jela...kalau nak org jaga sampai tua...jgn nakal2...ekeke

42 comments :

  1. haha..sedap lgu ni...jgn nakal?yeah...mmg patutnya tak nakal pun.haha
    Post baru:Ini membuatkan kita berfikir?

    ReplyDelete
  2. perempuan leh dgr lagu ni ke/ he he he he

    ReplyDelete
  3. dah tua2,kdg2 tu,makin tua makin nakal.ye dak.elok ler dgr2 slalu lagu ni..hihihik.

    ReplyDelete
  4. hahha...payah la nih..muda2 dh terbiasa nakal...haish...susah gak nk berubah nih:)

    ReplyDelete
  5. mcm2 le mario ni..

    eh nk tny apesal klu nk dtg blog ni tgh mlm bse dlm kol 12 hingga 1 cm ade prob x leh bukak... pastu nk gi blog yg ade dot com sume lbh kurg je keadaannya xleh bukak... pelik... da lme nk tny...

    P/s: jgn marah ye... taip pjg2 cm nk tumpang wt entri je ... hehehe =))

    ReplyDelete
  6. dosa tak kalu blogger pompuan baca ?
    ekeke.

    haa pacik,
    jangan nakal2.nnt kna tinggal.
    haha

    ReplyDelete
  7. kitorg bdk2 lg..nakal skit xpe...ingt pesan chaon tu..hehe

    ReplyDelete
  8. haah..setuju ngan MissXYZ...memula ingatkan google chrome prob...tapi bile bukak ngan mozilla,same gak..

    ReplyDelete
  9. tajuk entry gempak la beb..heeee...

    ReplyDelete
  10. x..xnkl..hhuhuh...sdp lgu neh...

    ReplyDelete
  11. kau mesti risau kan. kau kan dah tua.

    ReplyDelete
  12. wah! lirik yang best n mendalam maksudnye.

    jap nak download lagu, kot2 best le wat ringtone. hoho..

    ReplyDelete
  13. jgn risau akak mesti jaga ko sampai tua sbb ko suami mithali ekeke

    ReplyDelete
  14. noor...
    ye kan...tula...tepanjat aku masa mula2 tengok...haha

    ReplyDelete
  15. iqbal...
    tula...peringatan tuk kita2 ni...haha

    ReplyDelete
  16. alamak x boley bukak ler...huhuhu

    ReplyDelete
  17. anis...
    tula...kdg2 masa muda baik...bla tua pulak buat pangai...haha
    peringatan tuk aku...huhu

    ReplyDelete
  18. sijari...
    bole je berubah...yg penting nak ngan taknk je...hehe

    ReplyDelete
  19. chaon...
    baik...hehe peringatan utk ko jgk lah weh...haha

    ReplyDelete
  20. miss xyz...
    tul tu...aku ingatkan lappy aku yg prob...rupanya ni masalah global...haha
    errr...aku pun tak tau...

    ReplyDelete
  21. cik elina...
    pompuan tak dosa baca2 ni..hehe bagus jgk klu baca atleast tau kami kaum lelaki amat takut...hehe

    ReplyDelete
  22. azizan...
    ni peringatan untuk ko jugak lah weh...haha

    ReplyDelete
  23. sijari...
    tula pasal...aku pun tak tau arrr... bengang jgk sbb time2 penting tu susah nak bukak...haha

    ReplyDelete
  24. yatre...
    tajuk kene gempak...otai ajar...haha

    ReplyDelete
  25. echah...
    mmg best...bole meitis air mata...hehe

    ReplyDelete
  26. berd...
    yela...aku dah tua tapi ni peringatan tuk ko jgk weh...org2 muda...bakal2 jadi tua jugak weh...haha

    ReplyDelete
  27. pink...
    lagu ni mmg best ...hehe
    errr...dapat ke download?huhu

    ReplyDelete
  28. kiko...
    ye arr...sambul layan...hayati lirik dia sekali weh...haha

    ReplyDelete
  29. syaf...
    sekarang ni mmg internet kdg2 prob...ko kene restart pc ko weh...hehe

    ReplyDelete
  30. semakin tua semakin mantap!
    berd budak2, x yah layan beliau


    >>__<<

    ReplyDelete
  31. frodo...
    tula...dia tak bape nak faham...ni yg aku cuba sikit2 nak ajar dia...
    aku cuba yang terbaik tuk ajar dia...ko jangan risau...haha

    ReplyDelete
  32. aku konfius la aku ni jantina apa?hehehe...^__^

    ReplyDelete
  33. anon...
    haha...ko pompuan ler...klu laki mesti tak confius...ekeke

    ReplyDelete
  34. mario, u nye tulisan kt lirik tu x nmpak sbb warna putih T____T

    heh, i cnfirm i pmpuan ;p

    ReplyDelete
  35. intan..
    tulisan tu warna pink sbnrnya...hehe saje je bg org tak dpt baca2...nnt i hitamkan balik...

    yela...u confirm le pompuan...haha

    ReplyDelete
  36. apa2 pon laki ttp maintain kool..

    ReplyDelete
  37. Alim...
    kita mmg maintain kool beb...hehe

    ReplyDelete

komeng