Our social:

Tuesday, July 20, 2010

kenapa perempuan emosi?

Tadi aku ada baca majalah lama...topik yang menarik minat aku ialah...kenapa perempuan lebih beremosi... majalah tu kata...
bukan aku kata okay...
perempuan ni...asik2 menangis...lembik...tak tentu arah kalau kene tinggal...penakut... dan macam2 lagilah...tak sanggup aku nak tulis kat sini... tapi pakcik z pernah cakap kat aku...
rio...perempuan tu sbnrnya kuat dari lelaki sebab ...hehe aku dah delete yg ni...wakaka

pakcik z cakap...cuba ko fikir kenapa umur perempuan lebih panjang dari lelaki? errrr... sampai sekarang aku masih tak tau...masalahnya...betul ke?statistik mana dia amik...mcm bagus2 je pakcik z ni...huh!!

63 comments :

  1. Meh singgah umah aku jap.. Maybe persoalan ko akan terjawab... (Cewah!)

    ReplyDelete
  2. apa hal kau delete rio. oooo kau. bukan main lagi sekarang.

    ReplyDelete
  3. aku taw rio ko ape nak ko delete tue.. hahha.. tapi aku tak cukup umor lagi la.. wakakaa..

    ReplyDelete
  4. sbb kalau x emosi nnti pmpuan jadi mcm anak patung kot..

    ReplyDelete
  5. sbb pe?
    asal lak delete?
    nak tau juge lalala

    ReplyDelete
  6. ko suko amek cito tak abihhh..saspen betol.

    ReplyDelete
  7. kalau pmpn tak emosi, life tak berapa nak hidup.

    -amal

    ReplyDelete
  8. ala rio..ape neh...delete2 tak faham la..tak sampai la ape yang nak disampaikan...taruk balik..ahahhaah...

    ReplyDelete
  9. lembik????huh,kami bukan sotong yg bertulang satu...

    ReplyDelete
  10. langit...
    aku dah singgh dan faham...hehe

    ReplyDelete
  11. berd...
    blog aku budak2 ramai baca...ekeke

    ReplyDelete
  12. chaon...
    ye ke weh ko tau...wakaka diam2 sudahlah...haha

    errr...ceh...mcmlah aku ni tua sgt...haha

    ReplyDelete
  13. hentakpelipat...
    ekeke...ye kot...tapi jgn arr emosi sgt...haha

    ReplyDelete
  14. cik bucken...
    saje je sbb aku nak suruh ko fikir sendiri...haha

    ReplyDelete
  15. amal...
    cewah...ckp dari pengalaman ke weh...hehe

    ReplyDelete
  16. nape delete?
    nape diorg kuat?


    >>___<<

    ReplyDelete
  17. kech...
    tanya chaon weh...dia tau segala2nya tapi dia ckp dia belum cukup umur...wakaka

    ReplyDelete
  18. sijari...
    yela yela...tak lembik...ekeke kan aku cakap...
    perempuan lbh kuat...huhu

    ReplyDelete
  19. frodo...
    haha...buat2 tak faham la tu...

    ReplyDelete
  20. baru semangat nak baca... potong stim jer... jer.. asl delete...

    ReplyDelete
  21. lizzie...
    sebab agak tak sesuai klu budak2 baca...takut dorang salah anggap..

    ReplyDelete
  22. gagagag...dok aku taw ape yg kuat...gagagaga

    ReplyDelete
  23. perempuan lebih sensitif dibanding laki-laki. perempuan lebih cenderung menggunakan perasaan dan lalki-laki lebih cenderung kepada pemikiran namun keduanya tercipta untuk saling melengkapi satu sama lain

    salam hangat

    ReplyDelete
  24. pakcik rio...saya pun nak tahu jugak..apa yg perempuan kuat..?^__^

    err...aku emosi ke?aku lembik ke?jap aku nak kaji..hehe

    ReplyDelete
  25. syaf...
    haha...diam2 je weh...ekeke

    ReplyDelete
  26. pasang iklan gratis...
    ye betul tu bro...dorang lbh sensitif dan kita memang saling perlu memerlu...

    salam hangat jugak...

    ReplyDelete
  27. nenek...

    ko tak perlu tau weh...nanti ko tau jgk...haha

    ko kaji dulu pastu bagitau...k...haha

    ReplyDelete
  28. Mmg pmpn kuat..
    Sbb..
    Nak aku bgtau ke?
    Kang kena sensor plak..
    Huhu..

    ReplyDelete
  29. d_tieah..
    haha...klu pompuan yg ckp sendiri...aku tak kisah...tapi blog aku budak2 pun ada baca...huhu

    ReplyDelete
  30. aku emos sebulan sekali jew...
    muahaha~ :P

    ReplyDelete
  31. nana...
    haha...tp yg tu klu takde...mmg susahla weh...hehe

    ReplyDelete
  32. err...pompuan yg xbrape nk pompuan camner lak???

    ReplyDelete
  33. uikkk...
    itu emosi jgk weh...siap ngan macho lagi...haha

    ReplyDelete
  34. mane bley diam..aku nk cakap gak...gagag,

    kuat main...muahah

    ReplyDelete
  35. syaf,...
    haha konda kondi...haha

    ReplyDelete
  36. konda kondi...kaw memang hebat
    aku kagunm

    ReplyDelete
  37. ha..betul la tu..aku emosi..aku lembik..tapi aku kuat.. isy..isy..ape aku ngarut ni

    ReplyDelete
  38. syaf...
    haha...ramai dah kagum ngan aku weh...tu yg buat aku segan tu...ekeke

    ReplyDelete
  39. jerung darat...
    ramai dah tau weh...ekeke

    ReplyDelete
  40. leeza...
    yer sis...aku tau ko kuat...hehe

    ReplyDelete
  41. ehh pacik,
    cuba baca buku riwayat bidadari syurga.
    terbukti sapa lebih kuat.
    ehehe.

    tp memang betul perempuan emosi lebih.
    sbb 2 perempuan tak boleh jatuhkan talak.
    haha.

    ReplyDelete
  42. uit pakcik!
    klu pmpn xemosi, agak2 brseri x duni ani... hahahahahaha

    ReplyDelete
  43. pakcik z tu sape?ak bru smlm nangis...hahaha...actually pmpn nangis bukan sbb lemah...nangis tu dicipta utk pmpn luahkan pe yg die rase...memg btol pmpn sbnrnye kuat...dlm byk hal pmpn memg lebih tabah dri lelaki...tu sbb tugas beranak Allah g kt pmpn...pmpn kuat...lau laki beranak...sure xtahan sakit...hehe

    ReplyDelete
  44. cik elina...
    haha...kan dah cakap...pompuan lbh kuat...mmg dah terbukti...hehe

    ReplyDelete
  45. ayue...
    mmg arr tak berseri...tapi yang pasti tak baik klu buat buat nangis2...hehe

    ReplyDelete
  46. bezbuddy...
    pakcik z tu klu ko baca ceter kat pangkin ko tau la...hehe

    wah...banyak betul contoh2 eh...mmg pompuan lbh kuat arr...hehe

    ReplyDelete
  47. mase tu dtg bulan kot...sabar jelh mario

    ReplyDelete
  48. adeh. ape yang didelete tu rio? huhu btw,mmg betul kot perempuan lebih kuat dari lelaki. ada satu sebab juga yang saya perasan,mungkin org lain perasan,mungkin tak. :)

    ReplyDelete
  49. sifat perempuan itu sendiri sememangnya lemah lembut..bukan lah bermaksud emosi..coz lelaki pun tak terkecuali..tapi sebagai pemimpin lelaki harus lah pandu wnita ke jalan yang baik..bukan mudah nak memahami hati wanita..

    ReplyDelete
  50. ichako...
    mmg pompuan lbh kuat...yg nak berfikir je akan perasan...hehe

    ReplyDelete
  51. tiha...
    ntahla...ekeke tak ngakula pulak ko ni...haha

    ReplyDelete
  52. yaya...
    yela...lelaki sebagai pemimpin...bole je memahami kalau mahu...masalahnya tak mahu...tu yang susah...hehe
    adoi...peringatan tuk aku ni...haha

    ReplyDelete
  53. asam pedas...
    mmg hebat!! aku akui tu...hehe

    ReplyDelete
  54. aduh, mende ni..
    apa yang kuatnya pompuan.
    tak acilah main delete2.
    huh!

    ReplyDelete
  55. noor afzan
    hak hak..patut korang lbh tau la ...haha

    ReplyDelete
  56. hurm..
    maybe after one disaster datang,
    girls akan nangis jap..
    then she regain back her strengthness which may be more stronger than before..

    ReplyDelete

komeng