Our social:

Friday, July 2, 2010

Jenayah cinta



citer pasal tikam2 ni kat sini


perghhh...tadi kat kedai makan baca suratkhabar kosmo... muka depan...citer pasal keciwa cinta...perghhh..siap tikam tikam...siap terjun laut...perghhh...
takut betul aku baca ,,,,pastu ada lagi tu...statistic kejadian2 ganas yang membabitkan cinta... kebanyakannya sebab...cemburu...perghhh... cemburu bole buat orang jadi hilang akal... simbah2 acid...potong memotong...tikam tubi...eh tikam tikam...

kalau dah jadi camtu...sebab apa ek...takan sebab cinta pulak kan...bila sebut cinta... mesti arr kita fikir pasal rindu2... bahagia2...cubit2...i lap u...u lap me... i jump u jump...takan i kejam u kejam ....

kalu u taknak kat i...u tau la nasib u...i takan benarkan u ngan org lain...perghhh... mesti ada dialog2 camtu agaknya...hehe

i bukan taknak kat u...i nak... tapi u ni...cemburu sgt,,,i tak bole la... perghhh... jwpn tu...ekeke

takde takde... i tikam u...hahaha...

adoiii...bole jadi gila la kan...takde kata2 nasihat untuk org2 camni... lu fikirlah sendiri...
errr...org camni mmg dah tak bole fikir sendiri... so...hati2 la ye adik adik semua

18 comments :

  1. dasat gila kn brita tu?
    klu kita yg waras mst ckp org tu mengong... tp dia ngah obses la tu... hi3

    ReplyDelete
  2. miss xyz..
    ye arr...tak tau nak ckp ape ngan org2 camni...

    ReplyDelete
  3. bile mmanusia xlagi menggunakan akal...ni la jadinya...mintak dijauhkan jumpe org2 mcm ni...huhu...spain kalah =P

    ReplyDelete
  4. bezbuddy...
    tula...bese org2 camni susah kita nak cam....tiba2 je jd camtu...ntahla...

    cesss....

    ReplyDelete
  5. hypertension kot. . .klu stress sgt² msti wt menda² pelik nye lah. . .

    ReplyDelete
  6. jerung darat...
    betul tu...bila stress sgt...mmg byk bende pelik2 yg kita bole buat...

    ReplyDelete
  7. salam bro....

    uwaa...mmg menakutkan...
    nak bahagia ..takmo derita..
    nak cinta,takmo kecewa...
    nak idup lama,takmo mati sia-sia.
    ........

    :
    :
    :
    :
    :
    ;
    ;
    :
    :
    :
    :
    ku tak percaya LOVE is Cinta

    ReplyDelete
  8. tikammm...tikamm...macam2 ade...

    ReplyDelete
  9. tu la wadud malas nak bercintun nieh bro..
    hahahaha.. sampai skang aku single..:D

    ReplyDelete
  10. india la tu..tu psl tikam2 kot wakaka

    weh tu kkire orait g arr ko baca x yah adik bunuh abg tu sbb tak bayo bil letrik kot..giler kejam bunuh abg sendiri mcm tu iskk

    ReplyDelete
  11. Zaman skrg ni, tak cinta pn kata cinta...
    B'cinta ngn org ni, pastu break. Cinta org tu plk, pastu break lg..
    Curang sana, curang sini...

    Permainkan hati org tu, permainkan hati org ni. Pastu bangga giler konon player sgt la...

    Mane la org tak saket ati..
    Tikam lg baek...

    ReplyDelete
  12. cik jari...
    wahaha .... ku tak percaya LOVE is Cinta...wiwit...ekeke mana bule ckp camni weh kalau tak penah frust...hehe ke penah...???

    ReplyDelete
  13. solehan...
    mmg weh...sekrg ni macam2...

    ReplyDelete
  14. echah...
    yup...kene hati2 sekarg...

    ReplyDelete
  15. wadud...
    perghhh...declare solo ko ni...ekeke

    ReplyDelete
  16. miss...
    aku jarang baca paper...ekeke apala punya ngok kes camtu ek...

    ReplyDelete
  17. langit...
    perghhhh...mmg weh...ada je yg bangga2 klu ramai awek...kawan aku ada camni...dulu lah...skrg dia dah baik...hehe

    ReplyDelete

komeng