Our social:

Saturday, July 17, 2010

Inspiration blog Award

Blog gua telah terpilih sebagai salah satu blog yang memberi inspiration... kira-kira macam blog inspirasi lah blog gua ni...tapi dia ni je yang rasa camtu...thanks ye...hehe eh lupa pulak... klik je kat SINI dan lagi sorang adoiii...aku dah lupa lah...manyak2 sorry...nanti aku cek balik yer...jgn risau...aku pasti jumpa... untuk ke blog yg rasa blog gua ni memberi inspirasi...hehe susah benau nak eja inspirasi...wakaka

ini dia award tu...lawa...





tapi kene jawab soalan ...

BERIKAN KATA-KATA SEMANGAT PADA DIRI SENDIRI DAN PEMBERI AWARD?

pada diri sendiri...
mario...ko tu dah lah ensem...baik pulak tu...kekalkan sikap yang mcm tu ok...untuk kebaikan diri ko jugak...

pada pemberi award...

teruskan berblogging kalau ada masa...jgn buang masa byk2 kat blog...kita ada kehidupan diluar sana yang lbh real dari kehidupan di alam maya ni...hehe




Nak tag award ni untuk 4 orang pulak....

nnt aku bagi yer...tgh senarai pendek...ekeke

6 comments :

  1. Aku suka pesanan kau tu bro...walaupun bukannya utk aku..heheh
    Artikel best:Semua kerana kawan baik!

    ReplyDelete
  2. mane pesanan unt deco ek??

    haha


    tahniah2 dpt award

    ReplyDelete
  3. luarbiasa atas prestasinya shob, terus bersemangat ya, n selamat atas awardnya

    salam bloger

    ReplyDelete
  4. inspirasi cara2 tuk jd kaya ada x rio hehe ekeke

    ReplyDelete
  5. fuiyo!!! bagus2 blog ni, siap memberi inspirasi. hehe..

    takle blah la ucapan utk diri sendiri tu tapi ucapan ke2 tu sangatlah bermaksud. =)

    ReplyDelete

komeng