Our social:

Sunday, July 18, 2010

gua macho...sapa mau gado


penerima anugerah digalakkan membuat entri & melengkapkan slogan kata di bawah:

Macho itu adalah......((tidak kurang daripada 3 patah perkataan))


orang yang hanya tersenyum bila ada orang lain kata dia tak macho dan kemudian berdoa agar orang tersebut sedar bahawa dia sebenarnya dah tersalah orang...

lupa plak...award diberi olej deco...setelah melalui tapisan ketat...

20 comments :

  1. hahahah..

    orang yang bagi award ni mesti tak sedar gak dengan ketakmachoan u. kan3?

    ReplyDelete
  2. Macho itu adalah... gaya bagi lelaki

    ReplyDelete
  3. haha..mana ad salah org....betul la tuh.....

    ReplyDelete
  4. pink...
    haha...i hope not...keh3...macho la tu weh...dah lah macho... cool pulak tu...huhu

    ReplyDelete
  5. afif...
    ye ye...betul tu...gaya mutu dan keunggulan...ekeke

    ReplyDelete
  6. sijari....
    deco tak silap orang...hehe

    ReplyDelete
  7. arghhh rio x kasi pun aku award ni..aku nak arr weh kasi arr aku hehehe

    ReplyDelete
  8. hehe,nasib baek dapat gk..same laa ngn mario..
    kui3

    ReplyDelete
  9. ala..
    award ni tuk lelaki je ke?

    ReplyDelete
  10. rio..ko macho ke??hehehe..aku macho tak rio?hehehe

    ReplyDelete
  11. pacik,
    saya macho lagi lah.
    ekeke

    ReplyDelete
  12. mis...
    ekeke...amiklah weh kalau ko nak...haha

    ReplyDelete
  13. jaya,,,
    haha...kita sama2 macho...yeay,,,,haha

    ReplyDelete
  14. noor...
    ntahlah,,,,yang aku tau...tuk org2 macho...hehe

    ReplyDelete
  15. berd...
    ko jgnlah jeles weh...ko kene senaman lebih sikit...wakaka

    ReplyDelete
  16. nenek...
    yela ...ko macho bghn kuat nangis2...haha

    ReplyDelete
  17. cik elina...
    ni lagi sorang...macho bab2 nangis2,,,hehe

    ReplyDelete
  18. yatre...
    thanks...aku tau ko ikhlas...haha

    ReplyDelete

komeng