Our social:

Tuesday, July 13, 2010

cari jati diri...

dalam menginjak usia dewasa...ramai yang masih lagi tercari-cari jati diri..semuanya keliru...kelam..kabur...tak tahu dimana jati diri hilang...yang pasti...
jangan cari dikedai perabut jati...

bhahaha...kelakar...kelakar...gelak la weh...mmg kelakar kawan aku tu...bhahaha

sekeh kang...

12 comments :

  1. hakhakhak..dah macam statement "sabar sebahagian drp Sabarudin " je nih

    ReplyDelete
  2. abes tu nak cari kat mane "jati" tu? haha

    ReplyDelete
  3. jati tu nama jiran...eh..pesal cari dia ni?'jati' meninggal tahun lepas..
    =P

    ReplyDelete
  4. adoila..lawak rupanya..
    ingatkan artikel berat tadi..

    tertipu....

    ReplyDelete
  5. sitedi...
    ada le...dia baca blog ni...haha

    ReplyDelete
  6. nina...
    jati diri septtnya dipupuk sejak dari kecik...klu dah besar tak tau jgk...tu maknanya tak sedar diri...wakaka

    errr...ada je kat keliling kita..huhu

    ReplyDelete
  7. nenek...
    ko jgn nak seramkan aku weh...wakaka

    ReplyDelete
  8. noor afzan
    berat sebenarnya n3 aku ni.. ekeke

    ReplyDelete
  9. aaaaa jati diri tu hape ekk? (muka blur weeeeeeeee)..

    p/s>>berd tu x sombong bz kot ntah hehe..x pun dia skang nk lyn konco2 dia je kot ntah ler ehe

    ReplyDelete
  10. miss....
    ni lagi sorg tak sedau diri...hehe

    p/s: ntahla...ye la kot...haha

    ReplyDelete

komeng