Our social:

Tuesday, July 13, 2010

Apa itu Kepala Buntat? edited

ini adalah jawapan aku tuk korang2 yang tanya apa tu kepala buntat...sebenarnya aku takut2 jugak klu korang anggap ianya adalah satu perkataan yg luc...bukan yer... buntat ni ada bermacam2...

ada buntat kelapa...buntat delima...pernah dengar...? kadang2 buntat ni ada kene mengena ngan alam2 mistik camtu...so tak penting pun untuk korang tau benda ni...

kalau korang baca betul2 apa yg aku nak sampaikan ...mesti korang tau... hint aku dah bagi kat bawah n3 aku... tu yg penting...hehe

smbg ckit lagi...

biasa org2 bisnes cari buntat ni...bukan cari budak nama buntat ok...konon2 buntat ni bole buat pelaris...camana nak dpt buntat...mmg susah......budak nama buntat senang nak cari......tapi buntat kelapa or buntat delima mmg susah...tak semua kelapa ada buntat...so...klu ada yg jumpa...bolelah jual kat org2 yg pecaya bende2 ni...jgn jual budak nama buntat pulak...camana rupa buntat?kat bawah ni ada beberapa rupa buntat yg sempat aku amik kat goole...cari rupa budak nama buntat tak jumpa... biasa budak nama buntat ada buntat kat pipi dia...tembab2 camtu...

kira2nya buntat ni mcm permatala...mcm batu cincin...mcm batu...adoiii...susah loo nak cerita...ekeke...lagi senang cerita pasal budak nama buntat...wak waka mp3 shania twain mediafire rapidshare hotfiles... ekeke test SEO disini...

oklah...tu je...takan nak tulis pjg2 macam assignment korang pulak...haha
klu tak faham jgk...korang sebut jela kepala buntat2 byk2 kali...moga2 bole lupkan masalah definasi buntat ni...haha





ini adalah beberapa buntat yang aku jumpa...aku kene publishkan cepat2 n3 ni sebab takut2 ada yang salah faham...apa itu kepala buntat...

16 comments :

  1. hohoho...ada geng kitorang sini ktorg panggil buntat...hahaha
    dek kerna geramnya...ngeeehehehe

    ReplyDelete
  2. adoi..haha..buntat 2 mcm kalau ktrg perak kalau budak 2 mcm gemuk2..pon pgl buntat jgk

    ReplyDelete
  3. rerama...
    haha...betul tu...kawan aku pun ada gak kene panggil camni...haha

    ReplyDelete
  4. petisuara...
    ekeke...tak baik arrr...tu bukan sbnrnya nak pggil buntal ke weh... wakaka

    errr...yela...betul la tu...ekeke

    ReplyDelete
  5. cutebabygirl...
    ekeke...budak2 baik mmg jarang dengar word ni...takpe je...tak penting pun kalau tau pun...ekeke

    ReplyDelete
  6. merujuk kepada komen rio di atas....maka,saya adalah budak baik..

    siyes..ta penah dengar :)

    ReplyDelete
  7. sijari...
    ye arrr...ko mmg budak baik...hehe

    ReplyDelete
  8. 1st time farysa dgr buntat
    klo bontot ke...
    dh slalu dgr
    kehkehkeh

    ReplyDelete
  9. sejak bila prkataan buntat ni wujud eh ?
    tak pernah dengar lg pn.
    ehehe.
    trima ksih pacik mario sbb ajar prkataan baru.
    mna tau kot dtanya dalam spm.
    ekeke.
    :)

    ReplyDelete
  10. ooo baru tau ekeke
    terima kaseh cekgu rio wakaka :P

    ReplyDelete
  11. pelek aku dengan perkataan tuh...buntal biasalah..

    ReplyDelete
  12. wow, mistiknya istilah, alam mistik. :)

    ReplyDelete
  13. hehe...kmu=)...
    bru bpe ari lepas, ha...ari ahad...
    mase tu, pergi jumpa org...tuk berubat...scr tradisiOnal la...

    pastu, meet sOrang pesakit ni...dOk tny psal 'telur itik' yg keluar dri ternakan diorg..., tetibe jadi batu...2 biji=)...

    pesakit ni tny pd yg tukg ngubat ni...kenapa jadi cmni...hehe, sO dia pun bgtau la yg telur tu buntat=)...~ble jadi pelaris=)...

    haha...teruja gile...memg 2-2 biji telur tu keras mcm btu...

    hmm, memg byk jenis buntat=)...

    ReplyDelete
  14. ooooo....baru aku taw!!hahahaa...bagus2..mmg selama ni taw buntat tu negetif jew..hahaha
    Latest post:Aku malu!!

    ReplyDelete
  15. ouhh..gitu deh buntat..ingatkan kebendee...uhuhu..sgt mistiakoss mende ni..

    ReplyDelete

komeng