Wednesday, June 2, 2010

sehiris peria semanis madu astro oasis

bagus tuk korang yang... selalu nak kata tak bernasib baik padahal duit ptptn selambe je banje2 tgk wayang...hahaha


nnt aku edit balik n3 ni...


12 comments

wadud
June 2, 2010 at 5:36 PM

er.. x abes lagi rupanya.. :p

June 2, 2010 at 5:47 PM

laa...pling best la entry ni...hehe...cept2 edit lg

cikbiol
June 2, 2010 at 8:19 PM

uiks bley la plak nanti edit ekeke

yusenze
June 2, 2010 at 8:37 PM

wahaha... ini entri yg paling aku sayang...
leh men eit2 balik... ekeke...

June 3, 2010 at 1:01 AM

tu tajuk cerita ke mario?

June 3, 2010 at 3:22 AM

aku tak dapat ptptn pon..lagi sedih..

June 3, 2010 at 4:28 PM

wadud...
ekeke...belum abis lg ...nnt kalu rajin aku edit arr...

June 3, 2010 at 4:30 PM

diea...
mmg best wooo...ekeke...nnt aku edit arr

June 3, 2010 at 4:32 PM

cik...
kalu rajin le...ekeke

June 3, 2010 at 4:33 PM

yus...
ekeke...klu rajin le weh...ni seme taktic soh org dtg balik ni...haha tapi tak bape nak jadi pulak...bhahaha

June 3, 2010 at 4:35 PM

iqbal...
ni bukan cerita tapi 1 rancgn ....nnt aku tulis lg...bagus weh rcgn ni...

June 3, 2010 at 4:36 PM

vio...
errr...ko tak mohon mmg arr tak dapat...lg pun ko kan pandai...dpt biasiswa la tu kan...huhu

Post a Comment