Our social:

Wednesday, June 2, 2010

sehiris peria semanis madu astro oasis

bagus tuk korang yang... selalu nak kata tak bernasib baik padahal duit ptptn selambe je banje2 tgk wayang...hahaha


nnt aku edit balik n3 ni...


12 comments :

  1. er.. x abes lagi rupanya.. :p

    ReplyDelete
  2. laa...pling best la entry ni...hehe...cept2 edit lg

    ReplyDelete
  3. uiks bley la plak nanti edit ekeke

    ReplyDelete
  4. wahaha... ini entri yg paling aku sayang...
    leh men eit2 balik... ekeke...

    ReplyDelete
  5. aku tak dapat ptptn pon..lagi sedih..

    ReplyDelete
  6. wadud...
    ekeke...belum abis lg ...nnt kalu rajin aku edit arr...

    ReplyDelete
  7. diea...
    mmg best wooo...ekeke...nnt aku edit arr

    ReplyDelete
  8. cik...
    kalu rajin le...ekeke

    ReplyDelete
  9. yus...
    ekeke...klu rajin le weh...ni seme taktic soh org dtg balik ni...haha tapi tak bape nak jadi pulak...bhahaha

    ReplyDelete
  10. iqbal...
    ni bukan cerita tapi 1 rancgn ....nnt aku tulis lg...bagus weh rcgn ni...

    ReplyDelete
  11. vio...
    errr...ko tak mohon mmg arr tak dapat...lg pun ko kan pandai...dpt biasiswa la tu kan...huhu

    ReplyDelete

komeng