Wednesday, June 2, 2010

sehiris peria semanis madu astro oasis

bagus tuk korang yang... selalu nak kata tak bernasib baik padahal duit ptptn selambe je banje2 tgk wayang...hahaha


nnt aku edit balik n3 ni...


12 comments:

wadud said...

er.. x abes lagi rupanya.. :p

diea said...

laa...pling best la entry ni...hehe...cept2 edit lg

cikbiol said...

uiks bley la plak nanti edit ekeke

yusenze said...

wahaha... ini entri yg paling aku sayang...
leh men eit2 balik... ekeke...

iqbal syarie said...

tu tajuk cerita ke mario?

violet said...

aku tak dapat ptptn pon..lagi sedih..

mario said...

wadud...
ekeke...belum abis lg ...nnt kalu rajin aku edit arr...

mario said...

diea...
mmg best wooo...ekeke...nnt aku edit arr

mario said...

cik...
kalu rajin le...ekeke

mario said...

yus...
ekeke...klu rajin le weh...ni seme taktic soh org dtg balik ni...haha tapi tak bape nak jadi pulak...bhahaha

mario said...

iqbal...
ni bukan cerita tapi 1 rancgn ....nnt aku tulis lg...bagus weh rcgn ni...

mario said...

vio...
errr...ko tak mohon mmg arr tak dapat...lg pun ko kan pandai...dpt biasiswa la tu kan...huhu