Tuesday, June 15, 2010

robert green blunders



pic and news ...taken from here

England 1 - 1 USA world cup 2010 first game for both team.



just watch and have a good laugh for this awesome editing...ekeke


http://www.youtube-nocookie.com/watch?v=DQM1S-L0pCs


sorry for england fan...i just want to keep this to show to my friend who have miss this momment...huhu

just like Casillas said...England cannot win this world cup because of their goalkeeper...

this video is not my upload...just found it on youtube...

8 comments:

puput said...

mula2..aku geram gak masa tgk tu..tp sian pon ada klu tgk aksi dia terlepas bola tu ngn siap terjelepuk lg..adeiii...tp aku tetap sokong england!!!aku rasa bola tu licin kot..sarung tgn tu pon licin(uikss,leh ke camtu..hentam je)...tu xdpt tgkp tu..pastu lak..aku tahu green tu saje nak bg gol simpati kat usa tu..hehehe...

iqbal syarie said...

wahahahha...ok2...aku faham~mmg lawak giler

wadud said...

casillas memang best la kawan.. :)
a'ah maybe betol gak rasanye si puput tu cakap.. sarung tangan licin..hahahahha... x pe alasan munasabah.. :p

mario said...

puput...aku lansing tak geram...ekeke
lepas ni pasti ada lg aksi2 kelakar dr green...haha

mario said...

iqbal...
wahahaha....sian dia...ekeke

mario said...

wadud...
ceh...fan england jgklah ni...ekeke

MAHIRAH BT MAZLAM said...

hahahaha..ira tengok mase nie~tengok kat tivi jer la..haha..

mario said...

ira...
haha...mmg kelakar arr green dia...sian dia...hehe tapi lepas tu dia ada gak save yg baik punya...haha