Tuesday, June 29, 2010

keputusan spain vs portugal

Ternyata spain terlalu kuat untuk portugal.Kemenangan 2-0 ini membuktikan Sepanyol adalah antara calun pilihan untuk merangkul Piala dunia untuk edisi kali ini. ronaldo yang kelihatan menangis ditepi padang, telah dipujuk oleh ...
fernando torres.Torres telah memberi jersey penjaga garisan belah kiri.ronaldo yang tersenyum telah memeluk Torres dan berbisik sesuatu...dipercayai cuba memujuk Torres untuk berhijrah ke Real Madrid untuk musim depan.<===dia tak tau ke...sekali Liverpool...selamanya Liverpool...

Aku nak tulis lagi tapi takut pentokong Portugal menangis pulak...mana aku nak cari jersey penjaga garisan...keh3...

aku gurau je k...sbb frust game dorang kul 2...aku kene tido awal sebab keje pagi...haha

20 comments

June 29, 2010 at 9:33 PM

huhu..aku g merata..sume cite pasal bola..cuba dtg blog aku..sume pasal perasaan aku..haha..no bola..no piala dunia..hehe..sebab tu org ciput..haha...

June 29, 2010 at 11:16 PM

aku bosan kat tempat keje dari pagi sampai petang orang citer pasal bola jer...
kalau dah masing2 tengok, nak buat apa citer lagi? masing2 dah tau~

June 29, 2010 at 11:31 PM

nenek...
haha...pasukan ko mesti dah kene balik awal kan...ekeke

ala...saje jela...layankan je...hiburkan hati sendiri....ok pe...

June 29, 2010 at 11:32 PM

zack...
ni lg sorg pasukan dah takde...hehe

ala bro...4 tahun sekali je...layankan je ...

June 30, 2010 at 12:22 AM

hahha.. kalo spain menang datang komen lagi.. hoyeahh..!!

June 30, 2010 at 12:03 PM

spain menang 1-0 lor.hehe

June 30, 2010 at 12:42 PM

lagi 1 gol si mario ni yg sumbat... ahak3x.. extreme benor dia ni

June 30, 2010 at 10:54 PM

ntah... konpius gak aku...
rase2 aku pasan villa sumbat sebijik je... kah3...
jupe final weh...

June 30, 2010 at 11:07 PM

sokong Portugal, tapi nak buat camna..bola itu bulat huhu..

July 1, 2010 at 12:59 AM

gol offside je lagipun..hoho..xcaye tgk replay..

July 1, 2010 at 10:55 AM

pembetulan..sebijik je la bro..tp SPAIN mmg champ...

July 1, 2010 at 10:56 AM

chaon...
spain mng weh...haha

uikkk...chaon...hehe

July 1, 2010 at 11:03 AM

ejum..
ni n3 sblm game arrr...eekeke

July 1, 2010 at 11:06 AM

black...
hehe...sian arr german lps ni weh...haha

July 1, 2010 at 11:14 AM

yus,.,,
jum jumpa final...ekeke

July 1, 2010 at 11:14 AM

nine...
hehe...kn terima hakikat...spain lg kuat...haha

July 1, 2010 at 11:21 AM

ron...
jgn byk komplen weh...ekeke gol england dah msk ,tak kira pun dorg senyum je kat airpot...haha

July 1, 2010 at 11:24 AM

jeman...
n3 sblm game weh...btw...spain mmg champ...hehe

July 1, 2010 at 4:05 PM

ololor manjenyer..hehe

July 1, 2010 at 8:59 PM

farah,,,
ekeke...dia mmg manje weh...haha

Post a Comment