Tuesday, June 29, 2010

keputusan spain vs portugal

Ternyata spain terlalu kuat untuk portugal.Kemenangan 2-0 ini membuktikan Sepanyol adalah antara calun pilihan untuk merangkul Piala dunia untuk edisi kali ini. ronaldo yang kelihatan menangis ditepi padang, telah dipujuk oleh ...
fernando torres.Torres telah memberi jersey penjaga garisan belah kiri.ronaldo yang tersenyum telah memeluk Torres dan berbisik sesuatu...dipercayai cuba memujuk Torres untuk berhijrah ke Real Madrid untuk musim depan.<===dia tak tau ke...sekali Liverpool...selamanya Liverpool...

Aku nak tulis lagi tapi takut pentokong Portugal menangis pulak...mana aku nak cari jersey penjaga garisan...keh3...

aku gurau je k...sbb frust game dorang kul 2...aku kene tido awal sebab keje pagi...haha

20 comments:

✿nenek moden✿ said...

huhu..aku g merata..sume cite pasal bola..cuba dtg blog aku..sume pasal perasaan aku..haha..no bola..no piala dunia..hehe..sebab tu org ciput..haha...

Zack Zaifull said...

aku bosan kat tempat keje dari pagi sampai petang orang citer pasal bola jer...
kalau dah masing2 tengok, nak buat apa citer lagi? masing2 dah tau~

Mario said...

nenek...
haha...pasukan ko mesti dah kene balik awal kan...ekeke

ala...saje jela...layankan je...hiburkan hati sendiri....ok pe...

Mario said...

zack...
ni lg sorg pasukan dah takde...hehe

ala bro...4 tahun sekali je...layankan je ...

Cha'on said...

hahha.. kalo spain menang datang komen lagi.. hoyeahh..!!

ejum said...

spain menang 1-0 lor.hehe

Black: said...

lagi 1 gol si mario ni yg sumbat... ahak3x.. extreme benor dia ni

YuSeNzE - KniGhT said...

ntah... konpius gak aku...
rase2 aku pasan villa sumbat sebijik je... kah3...
jupe final weh...

Nine said...

sokong Portugal, tapi nak buat camna..bola itu bulat huhu..

RON said...

gol offside je lagipun..hoho..xcaye tgk replay..

jeman beragas said...

pembetulan..sebijik je la bro..tp SPAIN mmg champ...

Mario said...

chaon...
spain mng weh...haha

uikkk...chaon...hehe

Mario said...

ejum..
ni n3 sblm game arrr...eekeke

Mario said...

black...
hehe...sian arr german lps ni weh...haha

Mario said...

yus,.,,
jum jumpa final...ekeke

Mario said...

nine...
hehe...kn terima hakikat...spain lg kuat...haha

Mario said...

ron...
jgn byk komplen weh...ekeke gol england dah msk ,tak kira pun dorg senyum je kat airpot...haha

Mario said...

jeman...
n3 sblm game weh...btw...spain mmg champ...hehe

fArAh nAbiLA said...

ololor manjenyer..hehe

Mario said...

farah,,,
ekeke...dia mmg manje weh...haha