Our social:

Tuesday, June 29, 2010

keputusan spain vs portugal

Ternyata spain terlalu kuat untuk portugal.Kemenangan 2-0 ini membuktikan Sepanyol adalah antara calun pilihan untuk merangkul Piala dunia untuk edisi kali ini. ronaldo yang kelihatan menangis ditepi padang, telah dipujuk oleh ...
fernando torres.Torres telah memberi jersey penjaga garisan belah kiri.ronaldo yang tersenyum telah memeluk Torres dan berbisik sesuatu...dipercayai cuba memujuk Torres untuk berhijrah ke Real Madrid untuk musim depan.<===dia tak tau ke...sekali Liverpool...selamanya Liverpool...

Aku nak tulis lagi tapi takut pentokong Portugal menangis pulak...mana aku nak cari jersey penjaga garisan...keh3...

aku gurau je k...sbb frust game dorang kul 2...aku kene tido awal sebab keje pagi...haha

20 comments :

  1. huhu..aku g merata..sume cite pasal bola..cuba dtg blog aku..sume pasal perasaan aku..haha..no bola..no piala dunia..hehe..sebab tu org ciput..haha...

    ReplyDelete
  2. aku bosan kat tempat keje dari pagi sampai petang orang citer pasal bola jer...
    kalau dah masing2 tengok, nak buat apa citer lagi? masing2 dah tau~

    ReplyDelete
  3. nenek...
    haha...pasukan ko mesti dah kene balik awal kan...ekeke

    ala...saje jela...layankan je...hiburkan hati sendiri....ok pe...

    ReplyDelete
  4. zack...
    ni lg sorg pasukan dah takde...hehe

    ala bro...4 tahun sekali je...layankan je ...

    ReplyDelete
  5. hahha.. kalo spain menang datang komen lagi.. hoyeahh..!!

    ReplyDelete
  6. lagi 1 gol si mario ni yg sumbat... ahak3x.. extreme benor dia ni

    ReplyDelete
  7. ntah... konpius gak aku...
    rase2 aku pasan villa sumbat sebijik je... kah3...
    jupe final weh...

    ReplyDelete
  8. sokong Portugal, tapi nak buat camna..bola itu bulat huhu..

    ReplyDelete
  9. gol offside je lagipun..hoho..xcaye tgk replay..

    ReplyDelete
  10. pembetulan..sebijik je la bro..tp SPAIN mmg champ...

    ReplyDelete
  11. chaon...
    spain mng weh...haha

    uikkk...chaon...hehe

    ReplyDelete
  12. ejum..
    ni n3 sblm game arrr...eekeke

    ReplyDelete
  13. black...
    hehe...sian arr german lps ni weh...haha

    ReplyDelete
  14. yus,.,,
    jum jumpa final...ekeke

    ReplyDelete
  15. nine...
    hehe...kn terima hakikat...spain lg kuat...haha

    ReplyDelete
  16. ron...
    jgn byk komplen weh...ekeke gol england dah msk ,tak kira pun dorg senyum je kat airpot...haha

    ReplyDelete
  17. jeman...
    n3 sblm game weh...btw...spain mmg champ...hehe

    ReplyDelete
  18. farah,,,
    ekeke...dia mmg manje weh...haha

    ReplyDelete

komeng