Thursday, June 17, 2010

kawan yang bukan kawan.....




Ada sekali tu kan lagi best...masa tu aku bercuti ngan family aku jalan2 malaysia...dari melaka ke kl...dari kl ke kb...dari kb ke kt...terus ke kemaman...cam bese dah sampai kemaman...kenalah... beli kopok...

Time cuti sekolah ...faham2 jela......memang ramai la kan.....semua bawak family jalan2...nanti korang pun sama arr...takan nak kije je kan...

masa tula baru tau malaysia ni mmg kecik...ada je kita jumpa kawan2...tak kira lah kawan2 baru ke lama...kawan kuning ke hijau... haha macam2 orang kita akan jumpa..

tiba-tiba...masa aku nak lintas jalan lepas beli kopok tu...aku dengar macam org panggil2...aku pandang belakang...confirm takde org lain...cuma aku je yang ensem kat ctu...eh...cuma aku je sorang yg lintas jalan... aku pun pergi arr kat mamat tu...

laaa....ko buat ape kat cni???aku tanya...eh...jalan2 arrr...ko?aku pun...bhahaha cakap camtu pun kitaorang nak gelak...pastu borak lebih kurang...aku pun belah...

sapa tu bang.... ntah....tak kenal...keh3... dia dah salah orang arr... tapi borak macam kawan lama ...haha

..aku ok je nak borak2... tak rugi apa pun kita berbaik2 ngan orang kan...mungkin juga dia kenal aku,....ntahla...aku rasa dia dah salah orang...


6 comments:

RuTi KeBen said...

hahah mak aku pun camnih..siap borak pelok2..bila tnya dia tak tau sapa..hahaha

mario said...

ruti...
kihkihkih...kadang2 bila jadi tu mmg kita saje nak jaga air muka org yg tegur kita tu...tak rugi apa pun...ekeke

L-E-E-Z-A said...

hahhahha...kelakar la ko mario..lain kali ajak suh blnja mkn sekali..

mario said...

sis leeza...
keh3 masa dtg tu...dia pun dah serba salah dah...haha

cikbiol said...

aku maleh tul jumpa kwn2 lama ni sbb dorang slalu ingat aku nama aku..tp aku lupa hehe..x sedap lak ati nk bersembang sbb aku mmg tak ingat nama dorang wakaka

mario said...

cik...
betul tu...kang salah panggil ...kecik ati pulak ek... ekeke