Saturday, June 19, 2010

citer kat pangkin:mana saya tau...dah dia mintak...saya bagi jela..




rio...sini ko kejap...apsal cik...aku tanya pakcik z... aku malas sebenarnya tapi dah dia panggil...aku terpaksala...apsal ko semalam...?eh...pesal pulak...? ah...aku tau....pakcik z selamba cakap tau sebab nak korek rahsia...tapi aku kene gak citer ngan dia...so, aku pun cakap... ntahla cik...saya...tengah lepak2 semalam...dia datang...muka monyok jer...saya tanya arr...kenapa ko ni...?tapi dia terus menangis pastu terus cakap...



aku ada masalah la...bla bla bla...dia citer masalah dia kat saya (tak payah korang tau...hahaha) pastu mintak pendapat saya...saya pun bagilah...
pastu tak pasal2 semalam terus datang ajak gaduh...kata saya bawak mulut...mmg sial la kawan camtukan cik...sorrylah cik...saya mmg bengang ni...teruk saya kene mara ngan mak saya...tak pasal2 je...ntah ngan sape lagi dia dah citer...dia tuduh saya pulak...
betul bukan ko yg heboh2 kan... tul la cik...cik pun kenal saya...mana saya layan semua2 tu...kalau lagu baru bule la tanya kat saya...hahaha

tula ko...lain kali klu org citer2 apa2 kat ko...mintak pendapat bagai...tengok dulu apa masalah dia... ..kalau pasal hubungan keluarga ke...jgn pandai2 bg pendapat...

mana saya tau...dah dia mintak...saya bagi jela..

jangannnn...lain kali jgn nak masuk hal keluarga org...kan dah bergaduh...

mana saya tau...dah dia mintak...saya bagi jela..

abih semalam...ko bagi lah?

ye arr...dah dia mintak...saya bagi jela...ngeeeee
kadang2 tujuan yg baik pun bole disalah anggap...so ...berhati-hati la ye ...


bg yg tak tau...citer kat pangkin byk citer2 masa aku bujang dulu...yg mana aku ingat...aku akan citer arr...tu pun kalu ada pengajaran...klu yg takde punya...aku tak citer arrr...haha

16 comments

June 19, 2010 at 7:49 AM

a'ah tak yah beriya sgt tolong org..tolong yg mampu je..sbb kdg2 tolong org dia kasi taik je balik kt kite haiyooo ampeh je kan ;)

June 19, 2010 at 10:40 AM

hehe..tu la rio....but sometimes, i care to hear them..kdg2 malas nk interfere.....denga je takat termampu

June 19, 2010 at 11:51 AM

ikut kemampuan kalau nk tolong org
heeee
cumil gmbr kucing tu

June 19, 2010 at 12:39 PM

oit!!! hutang VC bile nak bayar???
hahhah... wat2 luper r tu...

June 19, 2010 at 12:56 PM

bagus la. tolong menolong amalan mulia. ekeke

June 19, 2010 at 1:42 PM

kadang2 yg datang mintak tolong kat kita nie bukan betol sgt pon.. bahaya tol.. silap2 tikam belakang...

kalo kita tolong org berbaik xpe.. kalo nak gaduh2, no way.. takut nnti kalo diorang berbaik semula.. kita yg kena balik.. itulah apa yg arwah abah aku pesan.. hehe

June 19, 2010 at 2:03 PM

rockers mario..sy dtg ni nak ngadu masalah keluarga..rockers mario boleh bagi pendapat tak?(ngeeee~)

mmg pun!aku sokong la..kdg2 benda bek org sngka buruk..kdg2 tu..kita takde pun niat tu..tapi,dorunk pk lain..adeh..dunia2..mmg mcm ni an..

mario..belanja makan weh..hehe

June 19, 2010 at 5:03 PM

a'ah dah tukar,, hahaha... tapi yang ni laju sikit mario, weh pakai intense tambah commntluv, aku dah wat memang sempoi x berat.. :p

pasal citer ko tuh, aku nak komen ape pon x tau, hehe.. tapi kalau dia marah lepas dia mintak pendapat ko, bagi aku ko sepak jer dia..hehehe...

June 19, 2010 at 5:47 PM

ape lg gado je la ngn beliau hahaha =)

gambar kucen tp citer hangin2 attractive la hi3

June 19, 2010 at 8:58 PM

.cntek tmplate bru
.sori lme x dtg sini
.bz T__T

June 19, 2010 at 9:21 PM

manusia2
gyahahaahaha~

June 20, 2010 at 12:16 AM

miss...
betul tu...mmg pengajaran yg baik kat aku...skrg aku dengar jela but takde lg pendapat2 bagai...hehe

sijari...
ye arr...dengar jela...setakat termampu

anisa...
ye ye...kita pakat dengar2 je...hehe
ntah kucing sapala tu...ekeke

June 20, 2010 at 12:19 AM

yus...
aku tak lupa...tp mmg betul kt ko...aku buat2 lupa...ekeke nanti arr...aku lemah bab2 edit ni...hehe

yatre...
niat nak tolong tp jd lain... malas dah...hehe

zoro...
apa yg arwah abah ko pesan mmg betul...tu yg aku nak sampaikan sbnrnya...pesanan org2 tua ni mmg betul... tikam blkg plg takut sekali arr...

June 20, 2010 at 12:24 AM

nenek...
yela...betul tu...zaman sekrg ni bende pelik2 je kan...dunia dah dipenghujung...camtu la...
err...nnt aku up gmbr tomato buat ko makan2...hehe

wadud...nnt arr...klu aku rajin aku mmg nak pakai intense tp skrg aku nak cuba cari yg blogger punya..lbh ringan...klu ada le...hehe

miss...hehe...gmbr tu ada kene mengena jgk kan...muahaha

intan...takpe je ko tak dtg...aku faham minah study yg skema mmg sibuk study...hehe

helioz...
ye lar...klu kambing mmg dah lama aku sembelih...adeh...dah lama tak makan kari kambing...hehe

June 20, 2010 at 3:14 AM

Mmg...
Niat nk tlg tentramkan hati dier..
Last2 kte lak yg kene blk...

Kdg2 nk tlg org, rasa takot...
Tp tak tolong rasa salah plk...

June 21, 2010 at 10:36 AM

langit...
tula...klu tak tolong rasa macam bukan sahabat pulak...padahal kita sll nak org anggap kitalah sahabat sebenar...

Post a Comment