Our social:

Friday, June 18, 2010

apek...nyonya....amoi...

mmg pelik ...tak tau nak cakap ape...kenapa? tak bole ke kalau bole...bosan arr klu tak bole...

apek...klu dpt gelaran ni rasa macam tak best je...takde ke gelaran yg lg best...oppa ke...kan best tu...hehe

nyonya...ni pun lg satu...klu nak mengata...mesti nak cakp nyonya...errr...org melaka je kot camtu...haha

amoi...seme mcm bangga pulak klu dpt gelaran ni...ishhhh...seme tu pompuan arr...klu laki dpt gelaran amoi....ekeke mau kene pelempang...haha

tak baikkn nak gelar2 org...klu gelar ngan gelaran yang baik2...takpe...

btw...aku takde nama gelaran...rockers je la kot...muahahaha



26 comments :

  1. rockers?hahahha..ngee~ entri bermaksud....

    ReplyDelete
  2. rockers pun gelaran gaks ;p

    ReplyDelete
  3. nenek...
    ye arr...klu aku ckp org pggil aku amy search kang ko tak caya...haha
    n3 bermaksud...
    ko tanya ke ko dah tau...ekeke

    ReplyDelete
  4. red...
    ye arrr...gelaran yg baik tu...ekeke

    ReplyDelete
  5. aku dah tahu la maksud entri tu..kalau kita bg gelaran dekat org tu..
    tapi,org tu xsuka..berdosa oo pgl..
    mcm ko..aku pgl blogger skema..ko mesti suka..sebab ko pun skema...weee..larikkk...(budak xde insurans ni..haha)

    ReplyDelete
  6. pacik mario !
    pacik mario !
    pacik mario rock gak kan ?
    haha

    ReplyDelete
  7. nenek...
    ko pandai...hehe
    errr....rockers weh...tak kene lgsg skema tu ngan aku...haha
    degil tu ko ni...haha

    ReplyDelete
  8. elina...
    adoi...ni lg sorg...otai je weh...baru nmpk rock...haha
    camni nak paggil amy search...pakcik amy...wakaka

    ReplyDelete
  9. suka la tuh dengan gelaran rockers ni ek??

    ReplyDelete
  10. yatre...
    bole arr...dah mmg camtu...nak buat camane...hehe

    ReplyDelete
  11. ko ada gelaran bro..super mario..kahkahkahkah...
    amoi?? aku sokong... pasal amoi memang naik semangat haku sikit..heee.. :p

    ReplyDelete
  12. erhMmm.. aku pun x de gelaran.

    tap kalaunak bg gelaran biau lah nama yg baik2.

    ReplyDelete
  13. rockers? pfft! macam tak pecaya. hahahaha!

    ReplyDelete
  14. wadud,,,
    ekeke...wah...untung amoi2 tu...haha

    ReplyDelete
  15. tedi...
    yela...lu buruk2 org kata akan balik ke kita semula kan...hehe

    ReplyDelete
  16. amal...
    tak pecaya suadah...ekeke
    betul la weh...haha

    ReplyDelete
  17. Rocker ker...
    Bukan super mario.. (tanda soal)

    ReplyDelete
  18. langit
    rockers le....hehe
    bukan2...super mario tu bukan...ekeke

    ReplyDelete
  19. weh..x aci ar..si elina pgl ko pakcik,ko kasi..ko suruh lak tu...jeles3x >___<
    aku pgl ko xkasi lak..umo aku lebih kurang je ngn dia..
    (kan ija an?kak b muda lagi an?hehe)

    izinkan patik memanggil tuan hamba pakcik..?(gelaran yg bagus tu..mengingatkan umur semakin meningkat..hehehe)

    ReplyDelete
  20. nenekk...
    hehe...sebb ko nenek...ekeke...

    ReplyDelete
  21. .rockers lah sgttt ;p

    ReplyDelete
  22. nana amoi k..
    hehhee~~
    :P

    ReplyDelete
  23. rockers ke ko? apsal aku bayang ko pakai kopiah je duk kt pangkin hehehe

    ReplyDelete
  24. Wahaha..aku taw la mario tu nama yg hebat~hahaha...wei..aku ada kawan yg nama amoi~lelaki...tp dia melayu...kwn masa sekolah menengah aku dulu.hahaha

    ReplyDelete
  25. pacik mario,
    bagi je lah org pngil pacik mario..
    nmpk mcm ko matang skit..sedap pn sedap..
    kekeke..
    kak b,kalo dh nenek,mna boleh pngil org pacik..
    haha..

    ReplyDelete
  26. intan...
    ye arr...rockers la ni weh...ekeke

    nana...
    yela tu ko amoi...ekeke

    miss...
    rockers pun pakai kopiah ape...senget je laa tp pakai...ok...wakaka

    iqbal...
    apsal lak weh panggil dia amoi...klu dekat2 aku...mau aku bagi pelempang tu...ekeke

    ReplyDelete

komeng