Our social:

Saturday, May 29, 2010

tag pantun



ni lagi sorang yg berani...adakah ni juga geng skema???tunggu dulu...mgkin ye mgkin tidak...nnt aku dedahkan blog dorg satu2...
siap dengan ketua dorang...plg skema antara paling skema...kihkihkih
yang ni siap suruh aku buat pantun...cisss...


~LENGKAPKAN PANTUN PEMBAYANG DI BAWAH~
...............................................
..............................................
memang aku rasa blog aku comel;
kenapa korang jeles ke?

~JAWAPAN SAYA~

budak rock antar email
ntar email sejarah melaka
Memang aku rasa blog aku comel;
Kenapa korang jeles ke?

uikkk...kihkihkih...mmg fail weh pantun aku...kahkahkah

Wanna share this comel award with
taknak....nak simpan dlm lemari




20 comments :

  1. hebatla bro berpantun...hehe..simpan dlm lemari je ke? ((jgn lupa letakkn ubt gegat gak))

    ReplyDelete
  2. hahahaha
    agak failed juga la tu
    ekekek

    ReplyDelete
  3. kedekut tak mau share award...cis ;p

    ReplyDelete
  4. wow smart broo.. wadud nak satu la.. :p
    satu lagi, a'ah agak fail la pantun ngko bro.. kuah3.. :-)
    kalau nak blaja pantun, pi kat bloh tehr..
    hari2 aku dapat teh ngan pantun.. hahaha

    ReplyDelete
  5. hahaha comel gila award tu !!

    ReplyDelete
  6. siot tol mario. makan sorang. ekeke

    ReplyDelete
  7. Awek tu tak laku
    Sebab tak sopan santun
    Tak sangka betul aku
    Yang ko reti berpantun

    ReplyDelete
  8. cik...
    haha...mesti arrr...baru bole kaya weh...wakaka

    ReplyDelete
  9. jejari...
    ubat gegat mmg kene letak....nnt lipas makan le...wakaka

    ReplyDelete
  10. hans...
    hahaha...mmg fail weh...ekeke

    ReplyDelete
  11. red...
    haha...aku nak kaya sorang arrr...

    ReplyDelete
  12. wadud...
    amik arr kalau ko nak weh...ekeke
    ok ok...nnt aku pegi...haha

    ReplyDelete
  13. huna...
    comel ke...amik arrr klu berkenan...haha

    ReplyDelete
  14. berd...
    aku sbnrnya taknak susahkan korang....haha

    ReplyDelete
  15. black mel...
    haha...mmg comel...award pompuan buat tuu...ekeke

    ReplyDelete
  16. touya...
    ko mmg handal arr pantun2 ni...ekeke
    jiwanglah katakannn...wakaka

    ReplyDelete
  17. muehehe..dasar Mario mariono Bros betul! ekekkee

    ingat tak nama filem tu?hehehe

    ReplyDelete
  18. red...
    aku ingat bangat weh...ekeke

    ReplyDelete

komeng