Our social:

Friday, May 28, 2010

tag main fikiran



dengan beraninya budak ni tag aku...
jarang2 org berani tag aku tapi dia ni berani...adakah dia ni geng skema????kita tunggu pendedahan seterusnya....





1. Ape yang bermain di fikiran u allz sekarang
nak delete blog ke...nak baca2 je ke..camana nak g cameron weekend ni?ishhh byk fikir..

2. Apakah nama samaran u all
mario
fernando torres
abang gerrard
zico
undertaker
the rock

3. Berikan 3 orang yang u allz sayang
my family
my friends
myself

4. Panggilan untuk si dia
ayang


5. Hadiah yang u allz impikan dari seseorang yang istimewa
g cameron weekend ni...u banje bole?hehe

6. Blog mana yang u allz suke visit
blog which have my name...

7. Tag kan kepada 15 orang rakan blogger u allz...

semua bloggers rockers...yg skema pls ok...
pls pls pls.... buat jgk...kihkihkih

sapa taknak buat sila amik award ni...haha




12 comments :

  1. Fernando Torres ! apakah...

    ReplyDelete
  2. ayang tuuuu..phewitttt ekekeke

    ReplyDelete
  3. hahahahah
    dah dapat dah award nih

    ReplyDelete
  4. ooo. ayang...

    bahagianya...

    ReplyDelete
  5. aku amik award ja.. TAG x mahu boleh..? =P

    ReplyDelete
  6. adik malas la bang nak wat tag2 ni... hahha...
    adik tgh buntu idea skang ni... huhu

    ReplyDelete
  7. yatre...
    wakaka...torres la weh...babyface cam dia kot.....hohoho

    ReplyDelete
  8. cik...
    ekeke...senyap2 sdhla weh...malu aku...

    ReplyDelete
  9. hans...
    ko lg byk award weh...ekeke...

    ReplyDelete
  10. berd...
    bahagia la weh...ekeke

    ReplyDelete
  11. zoro...
    bole je weh...ekeke

    ReplyDelete
  12. yus...
    mmg malas tp bila kene tu... kene buat jgk...haha

    ReplyDelete

komeng