Our social:

Friday, May 14, 2010

slot akasia : Adamaya




Semakin lama semakin mengarut pulak aku tengok cerita adamaya ni...rata-rata aku tengok kat blog-blog ramai yang kata camtu...ramai yang kata jalan cerita adamaya ni dah macam tak logik dan membodohkan kita pulak...ramai yang tengok dengan alasan budak pompuan tu...ceh...ekeke so, aku nak komen pasal...

pemilihan pelakun dan kesesuaian watak...

Adam:kenapa dia ada janggut sejemput tu...adakah janggut tu lambang lelaki baik?
alim? atau apa? apa sebenarnya penulis skrip nak menggambarkan watak adam ni ada janggut sejemput... yela...mungkin korang kata takde kene mengena tapi aku rasa mesti ada sebab musabab...cuma aku tak tau kenapa...kalau castello botak sebab mungkin nak tunjuk dia garang,berani dan ada ular kat kepala dia... mestilah janggut tu ada sebab kan...ishhh...pelik

ex maya:kenapa maya begitu tergila2kan ex dia?nak kata ex dia tu matang macam tak betul je aku tengok...kaya?rasanya tak....ensem?mmmm....tak jugak...ntahlah...betul jugak cakap orang agaknya... cinta tu kan buto...wakaka lebih2 lagi cinta pertama... ntahla..pelik je watak ex dia tu...macam bodo2 alang pun ada ...aku tak rasa ada pompuan kat alam maya ni bole terpikat ngan watak ex maya tu...ekeke errr... ke ada?wakaka

tapikan...jalan cerita adamaya ni aku tak berani nak komen arr sebab...

dunia sekarang ni takde ape yang pelik...kadang2 yang pelik tu yang selalu terjadi...

malas aku nak bagi contoh...haha cuma nak ingatkan korang...

sekiut-kiut anak dia tu...kiut lagi aku time kecik2 dulu...wakaka




28 comments :

  1. hahaha...cuba la upload gamba mase kecik..pastu bandingkan sapa lagi chumel...heeee

    ReplyDelete
  2. hahah..smpt je msuk bail angt sndri yer..kehkehkeh..

    mula2 cite ni best..tapi dah lm22 mcm tak logik plak..
    dah hidup brsama 5 thn pun msih tak dpt carik keserasian, mcm pelik pulak..hmm..ending yang tak menarik la ptg smalam

    ReplyDelete
  3. hehehe..tak tgk plak darma bersiri mcm ni...lambt n meleweh jerk..hhuhu

    ReplyDelete
  4. wawa mario, cute ke ngko time kecik2?hehe

    ReplyDelete
  5. ni ;agi x logik..ko lg comey dr budak tuh???

    ReplyDelete
  6. aa aa tedi...adam mmg dayus...aku nak cakap tu senornya tapi tak sampai hati...so....sal tu aku tanya apasal dia ada janggut tu...maksud aku tersirat senornya...

    ReplyDelete
  7. miziey...
    haha...masa kecik bukan kita seme kiut ke weh...haha

    ReplyDelete
  8. yatie...
    hehe kiut bangat weh...haha

    ReplyDelete
  9. hawa...
    aku pun senornya tak tgk sgt weh...ekeke
    terlalu menyampah ngan jln citer dia

    ReplyDelete
  10. rerama...
    ada kawan wife aku 7 thn baru jumpa keserasian...so bende tu mgkin boleh berlaku...ntahla...
    ending bole diaggak senornya...haha
    btw..aku tak tengok pun...haha

    ReplyDelete
  11. yatre...
    kihkihkih... nnt arrr...wakaka

    ReplyDelete
  12. jentik-1 kat sini semoga dapat banayk di minggu ini

    ReplyDelete
  13. jentik -1 kat sini

    ReplyDelete
  14. huhu..aku suka tengok goatee!!keh3...mcm si adam 2..ok pe..
    ko ni pun sama ngan si lobak putih(bukan nama sebenar) ngata sal goatee sejemput..
    "ex maya:kenapa maya begitu tergila2kan ex dia?nak kata ex dia tu matang macam tak betul je aku tengok...kaya?rasanya tak....ensem?mmmm....tak jugak...ntahlah...betul jugak cakap orang agaknya... cinta tu kan buto...wakaka lebih2 lagi cinta pertama.."

    masa aku berblogwalkingkan..aku terjumpa satu blog ni..tapi..dia ni mmg dlm list aku dah..keh3..
    ko try baca..
    http://kisahcintanasilemak.blogspot.com/2010/05/cinta-tiga-segi-kisah-cintaku-seperti.html

    ReplyDelete
  15. mimi...ciput je skang...dah malas nk bw dah tgh2 malam..hehe
    but thanks sis...

    ReplyDelete
  16. ko je pasan cute..hahahahahahahaha

    ReplyDelete
  17. hah tu la...pasal..heheh...agipun tak suka..bersiri sgt..lau tertingal satu episod tak best..better movie..layan jap je

    ReplyDelete
  18. nenek...haha
    aku dah baca...ekeke... ntahla...ye la kot...cinta pertama mmg susah nak lupa...ekeke

    ReplyDelete
  19. nenek...
    betul la weh...wakaka

    ReplyDelete
  20. majuk tetap majuk..tapi klik tetap jugak tu yg penting...wakaka..

    ReplyDelete
  21. hawa...
    kihkihkih...ko tunggu nnt dia buat the muvie...ekeke

    ReplyDelete
  22. mimi...
    hehe majuk ke...mmg dah hagak dah tp saje buat tak tau...ekeke

    ReplyDelete
  23. hahah..kalu buat pun aku tak tgk kot...lembik..tak suka...waaa

    ReplyDelete
  24. hawa...haha mmg lembik weh...dr hero dia sampailah ke watak crook tu...wakaka

    ReplyDelete
  25. aku takleh nak komen apa-apa. satu episod pon aku tak tengok. rumah aku takde tv. kesian lah kat aku weh!

    ReplyDelete
  26. aku x tgk so x dpt nk komen
    tp aku blh kasi tau sbb pe aku x tgk
    awek tu lawa siot tp berlakon hehehe aku rasa byk kena belajar lagi

    mamat ada janggut sejemput tu plak jambu sgt
    aku x selera nk tgk x nampak macho muahaha

    ReplyDelete

komeng