Our social:

Thursday, May 27, 2010

lagenda budak dengar cakap mak 2

dalam perjalanan tu aku kena amik Tini...adoi...mak aku dah pesan...jangan nak cubit2 Tini...selang 5 rumah aku dah sampai... Tini dah tunggu dengan mak dia kat muka pintu... haaa...tu dia dah sampai... tunang anak mak...tini tersengih-sengih... aku senyum kelat...kadang2 buat aku terfikir je... betul ke aku dah bertunang ngan budak tini ni...ishhh... bole ke budak2 bertunang???
Tini hulur tangan dia suruh aku pegang... pegang adik ye rio... ye cik...aku jawab lembut...tini budak tadika...memang kalau aku takde...tini tak bole kuar rumah...aku pulak kene jaga dia...memang keluarga aku baik dengan keluarga tini...memang aku baik dengan tini...

nak dekat sampai kat gerai pangkin jual nasi lemak tu...syikin dah senyum-senyum...kakak dia aku tengok dah mula cubit-cubit dia...tini terus tarik tangan aku pergi gerai sebelah...mmm macam biasa tak suka kalau aku nak beli kat syikin...tak sedap kata dia...kadang-kadang nilah sebab aku cubit tini...tapi tadi mak aku dah pesan...

lepas beli nasi lemak dan kuih-muih kat nenek sebelah tu...lalu depan pangkin syikin...sempat aku jeling...petang ni jangan lupa tau...aku pesan kat syikin... yelaa...syikin senyum...kakak dia pun senyum...tini masam mencuka...dalam perjalanan asik tanya...petang ni nak pegi mana?aku diam je ...akhirnya aku jawab jugak bila dia asik cubit2 aku...dia nak ikut....

petang tu...

minggu depan aku sambung...weekend ni aku tak on9...ada hal...jangan lupa datang umah aku ni...ekeke


4 comments :

  1. hahah. sambung bro. memang aku nak tau kisah tini ni.
    ekekeke

    kesian la kau curang depan tini. wakakakka

    ReplyDelete
  2. isk to be conti lagi huhu

    ReplyDelete
  3. berd...
    ...tgk arr nnt klu aku rajin...wakaka

    ReplyDelete
  4. cik...
    test market dulu...nmpknya tak bape nak laku...ekeke

    ReplyDelete

komeng