Our social:

Wednesday, May 12, 2010

kita ni pelupa ke ek...


gmbr ehsan google


kita ni kan selalu je terlupa...kita ni kan selalunye fikir yang bukan-bukan...memang pelik kan kita ni...
kita selalu lupa yang kita ni bernasib baik...ada orang lain yang lebih buruk lagi nasib dia...
kita ni selalu lupa kita ni taklah seburuk yang kita sangka...
kita ni selalu je terlupa ek kita ni masih lagi sempurna dalam keadaan yang sbnrnya taklah sempurna mana...
kita kan manusia...
mana ada manusia yang sempurna

kita ni boleh melihat sedangkan ada manusia lain yang tak bole...err sebab tula agaknya kita ni masih lagi teruja nak tengok benda2 yang haram kita tengok...

kita ni boleh mendengar sedangkan ada yang tak boleh... errr sebab tula kadang2 kita ni degil... masih lagi nak bangkang ckp orang yang nasihatkan kita...

kita ni masih lagi bole berblogwalking dengan senyuman walaupun ada orang tak bole...hehe

tapi...errr... kita masih lagi kata kita tak bernasib baik... masih lagi nak kata kita ni loser...walaupun kita ni sebenarnya juara...

errr...aku dah lupa plak nak kata apa lagi...

kita ni memang pelupa ke ek...

30 comments :

  1. kalau asik ingaaat je, habis lah kau orang yang berhutang dan pernah berjanji dengan aku. aku tuntut habis2an! mueheheh

    ReplyDelete
  2. kite memg slalu lupe dan xsdor dri..hahak..btol ke?? agak nye la kot..haha..;p

    ReplyDelete
  3. aku suke bila ko mention kita bukanlah loser.. hehehe.. sebb aku mmg rasa aku juara.. hohoho.. (aku x riak ok.. sori.. :P)

    ReplyDelete
  4. bila kuingat, aku lupa semula
    bila lupa, aku boleh ingat semula

    ~fahamkah kamu?

    ReplyDelete
  5. Nina pun macam tu juge.. huhuhuu.. sntiasa x puas hati dgn keadaan skrang...

    ReplyDelete
  6. sbb lupa:
    -makan sup semut...
    -makan kari kepala ikan..
    -makan air semut..
    selingan..hehe
    sometimes..memang lupa pun..
    mcm aku ar..semedang lupa..adoila..

    ReplyDelete
  7. manusia mmg pelupa..so ingat-mengingatlah sesama kita =)

    ReplyDelete
  8. ikut usia la aku rasa makin tua makin pelupa wakaka

    ReplyDelete
  9. banyak makan semut weh... wakaka...
    tu r, klu nak mkn madu ngan telor 1/2 masak kene tngok2...
    kot2 ade yang teselit... ekeke

    ReplyDelete
  10. haha. kau ada nak menyindir sesapa ke ni?

    bak kata komen biol. sekarang ni kau dengan biol mana lagi pelupa?

    ReplyDelete
  11. manusia mario.. mane nak ingat semua benda.. kena buat catatan la kalo xnak bagi lupa.. pastu selalu bawak.. ekeke.. bw pun jugak eh..? ekeke..

    ReplyDelete
  12. redlinda...
    haha...errr tapi hutang mmg kene hingat weh...dosa tu klu tak ingat...huhu

    ReplyDelete
  13. nuraisyyah...
    hehe lupa diri jangan weh...lupakan salah2 org kat kita takpe..... maafkan keslhn org kan lbh baik dr menyimpan dendam...hehe

    ReplyDelete
  14. roronoa zoro
    yes...kita adalah juara...malaysia bole...ekeke

    ReplyDelete
  15. missnina...
    aku faham...haha

    ReplyDelete
  16. nenek...
    ko mmg selalu makan semut ke weh...errr... semut apa weh...ekeke

    ReplyDelete
  17. nina...
    mmg manusia camtu...tak pernah puas... sentiasa nak lebih...
    sikap camtu takpe asalkan bukan dengki mdengki...hehe

    ReplyDelete
  18. aidila...yer...tu yang seharusbya... ingat-mengingati amalan mulia...hakhak

    ReplyDelete
  19. cik...haha...
    sib baik aku tak tua sangat...wakaka

    ReplyDelete
  20. yus...
    semua jenis semut ke weh...kerengge kategori apa ek... kalau makan kerengge takpe ke weh... apa barang nak makan semut kecik...wakaka

    ReplyDelete
  21. berd...
    aku rasa dia la weh...selalu lupa nak pulangkan spek itam...wakaka

    ReplyDelete
  22. cha'on
    wakaka...bw pun terpaksa mskkn jugak...manusia kan...ekeke kadang2 lupa je nak g...

    ReplyDelete
  23. kalau ingat tapi x bayar, buat mende? x guna gaks..muehehe ;p

    ReplyDelete
  24. haha red...tul jugak tu...ekeke

    ReplyDelete
  25. kan aku kata aku dh insaf..hehehehe

    ReplyDelete
  26. red...mmg terserlah keinsafan ko tu...ekeke

    ReplyDelete
  27. sebab itu aku buat entri tazkirah setiap hari jumaat.muehehehehe ;p

    ReplyDelete
  28. ustazah red..
    haha...tazkirah ko mmg terbaekk..

    ReplyDelete
  29. ustazah sekejap ;p neway, tq ;)

    ReplyDelete
  30. red...
    ekeke...sejap pun ok jgk...haha

    ReplyDelete

komeng