Our social:

Sunday, May 23, 2010

baru aku tau

selama aku cukup pelik bila orang kata... tenet dia teruk...baru aku tau apa perasaan korang... mmg betul2 menduga kesabaran kita...stimix aku kdg2 teruk jugak tapi taklah seteruk broadband...perghhh...jiwa kacau betul lah...kihkihkih
malam tadi aku guna berukband kawan aku...pinjam sejap...dah lama tak pinjam...tapi...

dada jadi sakit...
bergoncang-goncang
perut memulas mulas
kepala berdenyut denyut
tangan rasa gatal gatal
mata jd merah
rasa mcm nak kuar tanduk dah

adoi...sib baik pinjam punya...kih3


18 comments :

  1. hehe.. sabo je lah kalo tenet slow.. nak wat camna.. hihi

    ReplyDelete
  2. wakaka~~~
    berukband ni kene tngok coverage bang...
    klu dok tgh2 town ok r service dia... hahha

    ReplyDelete
  3. isk baru nk komen cam yus..hehe x pelah yus lg laju ekeke

    ReplyDelete
  4. hahaha..cayala mario..siap bertanduk2 sume..muahahha..

    notakaki --> aisya gne stimix gak.tp ade mse nk on blog/fb xboleh..!!! knape...???????

    ReplyDelete
  5. hahahha..agknye camtulah yg dirasai oleh ruti...

    ReplyDelete
  6. berokband ape yang cam tu tu mario?

    ReplyDelete
  7. zoro....
    sabar jgk arr sbb org punya...kihkihkih

    ReplyDelete
  8. yus...
    aku tau...kat tmpt kije aku seme line teruk...tapi sbb pinjam punya kira orite le kan...kih3

    ReplyDelete
  9. cik...
    ekeke...ko lmbt ckit je...wakaka

    ReplyDelete
  10. aisyyah...
    uikkk...aku ingatkan lappy aku ni yg prob...ko pun kene...aku sampai arini tak tau ape masalahnya...

    ReplyDelete
  11. erk888
    mmg teruk...tu yang aku serba salah nak tukar ke berukband tu

    ReplyDelete
  12. nich...
    seme line pun sama lembabnye...

    ReplyDelete
  13. huhu..line lembab menguji kesabaran aku..huhu..
    mau je aku lastik..huhu

    ReplyDelete
  14. ko nak lasti sapa weh...kih3

    ReplyDelete
  15. skrg ni musim tenet slow...semua saluran..macam ada propaganda tersemubnyi jerk..huhh

    ReplyDelete
  16. jangan la hina berukband. kesian beruk-beruk lain yang tak bersalah.
    ekeke

    ReplyDelete

komeng