Our social:

Tuesday, April 20, 2010

Penulisan kreatif

perception :Penulisan kreatif
Ada banyak cara untuk tarik trffic ke blog masing-masing.Salah satu cara adalah penulisan kreatif... betul tak?bagi aku cara kita mengolah / menulis cerita sangat penting dan apa yang otai blogger cakap adalah betul walaupun kadang2 aku rasa nak menongkah arus dengan dorang... sebagai contoh adalah bila dorang bagi tips supaya kita... yela... kita kita yang newbie nilah...tulis...
entry kita dalam ayat yang penuh dan bukan secara pendek... contoh jgn tulis cth... cerita jangan tulis citer... tak percaya cuba korang google 'cerita achik' sapa yang dapat tempat pertama? cubalah weh...haha
cuba google pulak perempuan handal...

ok ...aku dah malas nak tulis lagi... nanti aku sambung...hahaha

11 comments :

  1. btl tu..tapi aku pun tak ikut nasihat otai2..hehe

    ReplyDelete
  2. ni otai punya gaya. susah mahu lawan. ekeke

    ReplyDelete
  3. anas
    terfikir amende weh...haha

    ReplyDelete
  4. soleh...
    ekeke mcm bagus2 je ek dorang tu...ekeke

    ReplyDelete
  5. berd...
    haha...aku umur je otai tapi blog newbie weh...ekeke

    ReplyDelete

komeng