Our social:

Wednesday, April 21, 2010

I love mom


Semalam gua saksikan peristiwa yang sampai sekarang buat gua jadi marah... memang sial la ...sorryla kalau n3 ni akan menyinggung perasaan korang... tapi gua memang tak puas hati...sebab
semalam gua terserempak dengan sorang pompuan ni selamba tengking2 mak dia...sial tak?memang sial lah kan perangai camtu...Mak dia tu dah tua... pompuan tu pun tua jugak... gua tak tau arr dia tengking apa sebab dalam bahasa cina, masa tu mak dia tengah pilih2 roti... gua pulak kat kedai sebelah bila tiba-tiba tokey kat kedai yang gua pegi tu cakap... apalaaa... pasal makan pun nak marah2...masa tu dah kecoh sikit... bila gua toleh belakang gua tengok pompuan tu tengking2... gua tak tau arr sebab apa... tapi walau apa pun sebab dia... buat ape la tengking orang tua tu kan...kalau nak beli roti pun nak marah... meh gua belikan... cisss...

camtula ek... bila dah rasa diri lebih pandai...tak tau ke...walau tinggi manapun kita belajar... mak abah kita tetap yang mengajar kita segalanya... walaupun kita belajar sampai PHD pun tetap sebab mak bapak kita... tanpa dorang menjaga kita dari kecil... ntah kat mana kita ni merempat... memang sial lah sapa2 yang senang2 lupakan jasa mak bapak dorang....

ok arrr... gua macam nak maki hamun lagi ni... baik gua stop.


26 comments :

  1. Wwwoo...gua pun mmg pantang kalo anak2 kuang ajo ngan mak pak ni..mau kene penyepak jepun skali...

    agak2 la kot iye pun tak puas hati ke kan..takyah la tengking22 mak tu kt public..haddehh...tak paham la..

    ReplyDelete
  2. btl tu..jangan la sesekali lupakan org tua kita..

    ReplyDelete
  3. mmg org begitu bukan patut takat kena marah, kena sula terus! durhaka!

    ReplyDelete
  4. dengar dari cite ni pom darah aku da menyirap ngn perangai si anak yg bodo tuh.kalo perangai camtu mmg bodo la. x kenal dek untung.ish..geram2x..

    ReplyDelete
  5. sedey gwe klu jmpa ng org cmni..xpndai knang jasa mak bapak..siap tengking tu..

    ReplyDelete
  6. mmg kuang ajaq....hidup tak selamat kalu kita menderhaka dgn ibu bapa

    ReplyDelete
  7. alamak tersalah type n tersend lak..
    sori..nnti u delete la ekk

    n then, pasal pempuan tue mmg kuang ajar. ish klo de depan sya, mmg panaz nie..huhu
    yg penting papehal pon still hormatilah ibubapa..

    ReplyDelete
  8. mmg pantang la mende2 camni..
    sgt bengang..
    gua penah gak tgk situasi cani..
    tp dgn ayah la plak..
    ayah die tgh smngt nk makan..
    tibe2 anak die marah2 ckp suh cpt..
    pastu terus gerak..food x abis pon..
    cam sian sgt..

    ReplyDelete
  9. hal yang biase berlaku zaman sekarang ni. tah kenape la.

    ni la kot yang dikatakan manusia akhir zaman.

    maki lua blog je la. hehe..

    ReplyDelete
  10. ishhh pantang betul akak..klu ank2 kuang ajar dng mak pak...ishhhhh ni yg marah ni...

    ReplyDelete
  11. jgn manjakan anak sgt..nanti jd mcm tu la kot ntah

    ReplyDelete
  12. miss biol dah bersuara dah. aku rasa anak miss biol esok-esok memang hari-hari kena sebat. ekeke

    ReplyDelete
  13. rerama..
    ye betul tu...errr...penyepuk jepun tu camner weh...ekeke

    jgn kata depan public...kat mana2 pun tak bole arr...dosa..

    ReplyDelete
  14. arieza...
    uikkk...sula terus ek...ekeke
    mesti ramai nak volenteer ek klu ada hukuman sula ni...

    ReplyDelete
  15. bang miji..
    bukan bodoh lagi dah...bangang...n... ishhh

    ReplyDelete
  16. azizan...
    yela...tengking siap nangis2 lagi tuu...jerit2...

    ReplyDelete
  17. posh
    ye arr...hidup tak berkat ek...

    ReplyDelete
  18. gooseberries...
    ghdgdhkbhdgd...hehe

    ReplyDelete
  19. goose...
    ye...tu yang penting kalau nak hidup diberkati...tak guna banyak duit tapi sentiasa gelisah ek...

    ReplyDelete
  20. mahira...
    adoi arrr...mmg sial la anak camtu...sorry kalau terkasau...aku mmg bengang arr...

    ReplyDelete
  21. pink...
    tula pasal...kadang2 nak maki kat blog jgk...tak bole tahan arrr

    ReplyDelete
  22. lyana...
    ye kak...marah je...

    ReplyDelete
  23. miss...
    tul tu...tak bole manja2kn sgt ek

    ReplyDelete
  24. berd...
    kagang2 mmg perlu camtu...ekeke

    ReplyDelete

komeng