Our social:

Wednesday, April 21, 2010

Hasutan cinta pengkid


pic dari sini



KUALA LUMPUR - Buang anak-anak sendiri gara-gara cinta pengkid! Itulah yang berlaku kepada seorang ibu berusia 50 tahun akibat penangan asmara seorang pengkid berusia 23 tahun yang terjalin sejak beberapa bulan lalu.

Anak sulungnya, Nuruljannah Abdul Halim, 27, yang merupakan seorang pelakon baru berkata, segala-galanya bermula sejak ibunya mengambil pengkid itu bekerja di butik keluarga mereka di Plaza Angsana, Johor Bahru kira-kira dua tahun lalu. Ketika itu hubungan mereka tidak lebih sekadar majikan dan pekerja.

"Pada mulanya kami empat beradik sangka hubungan mama dengan pengkid itu hanyalah antara majikan dengan bekas pekerja. Lagi pun pengkid itu bekerja dengan mama sejak dua tahun lalu.

"Tetapi lama-kelamaan hubungan mereka berdua semakin intim.

"Setelah kami siasat, kami mengesyaki mama dan pengkid itu mempunyai hubungan sulit dan pengkid tersebut telah memperdayakan mama menggelapkan wang syarikat untuk kepentingan peribadinya," katanya ketika ditemui Kosmo! di sini semalam.

dipetik dari sini

Apa komen korang?bagi aku...ntahlah... macam tak logik je...

5 comments :

  1. hahaa tak pelik.. org tua umo 5o thn pun sangap seks.. rembat je pengkid sbb yg lelaki asli tak nak kt dia dh kot.. adeh kesian plak aku tengok.. desperate ke si mak tu? byk lg kot anak2 ikan. pengkid yg ada anu yg serupa jugak yg dia nak. ish ish. dunia dunia!

    ReplyDelete
  2. mak nak rasa anak ikan betina pulak kot. hahahahah

    ReplyDelete
  3. hebat btol penangn pengkid 2 smpai wanita yg sudah berusia pn boleh hlang kwarasan akal nye...hmmmm..

    ReplyDelete
  4. dah tua kerepot pon nak berasmara lagi ke?

    ReplyDelete

komeng