Our social:

Tuesday, April 13, 2010

chat box menyorok

mesti ramai yang ndak tau camner nak buat cbox yang menyorok tu kan... kiut je kan dia main nyorok2 kat tepi tu...tapikan
kadang2 dia lembab sgt nak kluar...
tensen aku tunggu cbox korang tu...
tu je aku nak cakap...
jgn marah yerrr
tapi tu mungkin sebab tenet aku yang lembab...


14 comments :

  1. chatbox nyuruk ni kdg2 aku x sedo pun ada wakaka

    ReplyDelete
  2. hahah

    aku same cam miss...kdg2 tgk takde shoutbox aku blah tnpa jejak..huhuh

    ReplyDelete
  3. haha.
    aku kadang-kadang saja buat tak sedar.
    padahal tahu benda tu ade kat tepi.
    wakaka

    ReplyDelete
  4. huhu same la kita.. sbb yg nyorok2 ni slow sungguh kdg2 nk loading.. hilang kesabariahan aku hehehe

    ReplyDelete
  5. miss
    betul tu...kadang2 penat aku nak cari kat mana dorg sorokkn...hehe

    ReplyDelete
  6. shar
    mmg dorg belagak sorokkn chat box dorang tu,,,haha

    ReplyDelete
  7. ben
    sama arr... sambil belah tu sempat gak aku mengata2...wakaka

    ReplyDelete
  8. berd..
    ko takpe arr... ramai je dtg blog ko... dah setaraf redmummy dah ko ni...ekeke

    ReplyDelete
  9. arieza...
    mmg mencabar... wakaka

    ReplyDelete
  10. haha.. x letak pn..
    xteringin pn nak letak..hihi

    ReplyDelete
  11. datang senyap2 nie.. hehhe.. tue la.. kadang2 kalo tenet=siput kuar pun slow2 je.. hahha.. macam nak je tarik2 soh kuar cepat..

    ReplyDelete
  12. chaon
    yela...kadang2 bukan setakat nak tarik tarik tapi rasa nak pijak2 monitor... ekeke tapi tu sebab tenet lem...

    ReplyDelete

komeng