Monday, March 29, 2010

Pulanglah cikgu....

Semalam ...sempat gak la aku ngan isteri aku pergi pameran buku antarabangsa kat PWTC...pergi pun bila pameran tu nak tutup dah...ada yang sedang kemas2 buku2 dorang yang tak laku ... jual mahal...camaner nak laku...tapi bukan tu yang aku nak cerita..aku nak cerita pasal....
masa sedang sibuk2 cari buku tu tiba-tiba terdengar announcement... kepada polan binti pulan sila ke meja announcement... anak murid anda sedang menunggu... hahaha aku gelak jela... cikgu dia dah hilang ntah ke mana sampai anak murid dia cari...pulanglah cikgu...kami nak balik ni...

so,kepada cikgu cikgi tu... bila bawak anak2 murid pergi pameran...sila jaga dorang jgn sampai hlang dan kepada adik2...anak2 tu...sila la jaga cikgu2 korang jangan sampai hilang ye...sebab bende ni kene dua2 jaga menjagai...huhu

12 comments:

NiNa' said...

ye cikgu rio... welcome back...hehehe

Mario said...

nina
haha...thanks

Miss ... said...

aku rasa ni mesti kes cikgu tu asyik masyuk baca buku sampai lupa anak murid wakaka

♠ayuzdeathwish♠ said...

uh ramai blogger yg gi rupanyer~
ahahaha~

~ ReD ~ said...

ahahah..cikgu pulak yg hilang??:D

Mario said...

miss
yela kot...haha...sian kat budak tu

Mario said...

ayu...
ko pun ada?haha patutla tgk mcm ramai je kenal... haha

Mario said...

red
haha... cikgu pun manusia jgk...kdg2 lupa diri...lupa anak murid... wakaka

PiNk ButTeRfLy said...

mesti cikgu tu pempuan kan? *tibe2*

selalu pempuan kalau shopping mesti hilang anak la adik la.

mesti ni cikgu pempuan busy shopping buku. =p

Berd said...

ak rse si cikgu tu pi ngayat pakwe kot. bese la pmpn. tmpat trbuka pon jatoh juga hatinya. wakaka

Mario said...

pink
aa aa... cikgu pompuaN...knp ek? cuai sgt pompuan ni...ishhh

Mario said...

berd
wakaka... agak nye arrr... lbh2 lg klu jumpa ko... haha