Our social:

Tuesday, December 22, 2009

post edisi khas:Kerana Pelukan s01e03

Malam tu...mcm biase aku tidur kt luar...bkn luar rumah tapi kt atas kusi kat ruang tamu...sambil mengangkangkn kaki... sebelah kaki kat atas meja kecik ..satu lagi kat atas kusi sambil tangan menyilang atas dahi,aku tersenyum bila mengenangkn Zulaika, tapi ak dah nekad,kalu aku tak diperlukn lg dlm rumah ni,bt pe aku nk tunggu lg.
Selepas aku pasti semua sudah tidur,aku pn perlahan-lahan bangun dn menuju kedapur.Aku membuka pintu dapur perlahan-lahan sebb aku tahu sampai takat mana pintu tu akan berbunyi.Sebelum ia berbunyi,ak pun meloloskan diri aku...dan menutup kembali pintu tu perlahan2.
Bila dah tutup tu,tanpa berlengah lg...ak pun berlari menuju kejalan...sambil berlari tu, aku, sejap2 pandang kearah rumahku,aku pun tak tahu knp perlu lg aku pandang rumahku,,,,yang pasti...bkn kerana takut rindu tapi kerana aku takut kalau2 ada yg sedar aku dah lari dr rumah.Sambil berlari sambil pandang ke belakang tu...bedebuk... aku terjatuh...'sial punya lembu...apsal ko tido tepi jalan...tidurla tengah jalan ...biar mampus kene langgar loli...eh lori'Dengan selamba lembu tu mengangkat kepalanye dan memndang aku macam nak tolong tp lepas tu ... menyambung kembali tido dia.'Sial...'tu jela yang aku menyumpah berkali2...dah la aku sakit...ckp pulak dah pelat...mmg eeee...geram aku kat lembu tu'.Perlahan2 aku bangun smbil terfikir nk tendang ke lempang lembu tu tp tak jadi sebab aku takut dia tendang aku balik..
Perlahan-lahan aku berjalan mneuju ke rumahku semula.Sampai kat pintu dapur yg aku kluar td...aku msk perlahan-lahan dan berbaring semula dikusi panjang kt ruang tamu.
Sama seperti posisi mengankang tadi...sambil menahan sakit...aku terfikir satu perkara yg harus aku bt esk...

9 comments :

  1. ni ape kes lak ni?kes lari dr rumah ke pe?mcm budak22..heehehe

    ReplyDelete
  2. hahahha.. lagi3 !!! sambung lagi la!! asal tak jadik lari umah.. lari je !! hahahah
    -kayyah-

    ReplyDelete
  3. naper x jd plakkk.. aisyehh.. lain kali larik je terus.. hahahahahahahaha

    ReplyDelete
  4. adess...
    xjadi lari sbb lembu ka??

    ReplyDelete
  5. haha.. hati tak kental! lembik!

    lari je la, nape patah balik?

    huhu.. cepat sambung!

    ReplyDelete
  6. hehehe..cian ko..

    ReplyDelete

komeng