Our social:

Thursday, December 10, 2009

post edisi khas:Kerana Pelukan s01e02

tiba-tiba zulaikha muncul....inila dia adik ku yg bongsu...adik yg sll membuatkn aku dipukul, adik yg sll mmbuatkan aku dipersalahkn,adik yang sll mmbtkn aku dilempang...dimaki...aku benci kau dik....kenapa kau dtg?ak memndang tepat kematanya...malah lbh geram aku pada zulaikha dr adik ku tadi...sblm ni zulaikha tak penah begini ...selalunya dia akn berlari msk kebilik kalu aku dipukul tapi kali ni dia berani bersemuka dgn ku...Zulaikha sayu memndgku...aku tak peduli...aku memandangnya dengan persaan yg penuh dgn kebencian....
Kalu dia dekat mmg aku bg penumbuk...mmg aku akan lempang dia macam yg mak ku buat...
aku lihat Zulaikha menahan air matanya dr mengalir...dan air matanya menitis bila dia mula berjalan kearahku...semakin dekat semakin laju air matanya menitis...semakin dia dekat semakin aku terasa amat lemah...aku masih lg melihat tepat kematanya...aku mau dia pergi tapi Zulaikha terus merapati ku dan berhenti betul2 didepanku saolah-olah menyerahkn dirinya untuk dilempang...kami bertentang mata....
Zulaikha tiba-tiba mengesat darah yg mengalir dihidungku...aku membiarkn saja tangan halusnya mengesat darah itu...ternyata aku tak tahu apa yg harus aku lakukan...dan air mata ku mula bergenang bila Zulaikha mula mengusap-ngusap kepalaku...aku rindu saat ini...aku mmg mgharapkn seseorng memujukku...dan org yg aku benci sekrg sedang memujukku...walau tanpa suara...Zulaikha ...adik ku yg bersekolah tadika ini seolah-olah tau aku perlukn itu.....dan Zulaikha terus menangis bila dia mula memeluk ku...aku cuba menolaknya...tapi aku tak bersungguh...aku rindukn pelukan itu...walau ak mghrpkn mak ku yg memlukkan tapi kini zulakha memeluk ku dan dgn suara yg tersekat-sekat ...seolah-olah seperti berbisik...'bang,,,ika mintak maaf' dan aku terus menangis bila mendengar Zulaikha ...org yg selama ini aku benci...aku maki... meminta maaf dr ku...walau dia tk penah sekali pun membuat salah pd ku...Aku terus memeluk zulaikha dan seperti tidak mahu melepaskanya...Abang sayang kamu...kamu tak salah...abang yg salah...aku cuba melontarkanye tp aku tak mampu....aku hanya menangis....menangis bukan kerana dipukul tapi kerana dipeluk...
Bersambung...

12 comments :

  1. lagi... lagi... lagi... lagi...

    ReplyDelete
  2. nape asyik sambung2 ni?

    baru nak mengalir air mate dah tak jadi.

    ReplyDelete
  3. weh asal ko suka main sambung2 ni wehhh...laaaaa....

    ReplyDelete
  4. alo bersambung r plak..
    bru nak emo..daa kaco..adess

    ReplyDelete
  5. tu la pasal !! sambung cepat !! sedey sgt cter ney.. aduhai sebuah pelukan.. :(

    ReplyDelete
  6. haha...apa la korg ni...ak sibuk skrg ni...bila free baru smbg...hehe
    seme tak nangis pun citer ak ni...tu yg mls tu...ak je yg nangis bl bc citer ak ni...muahaha

    ReplyDelete
  7. bese la2 bisnes...ble da dpt smbutan kne la wat smbung2~muahahahahaha!!

    ReplyDelete
  8. rio..nape ko kasi cite ni suh baca?xtahan la weh..hilang rock aku...ape la kau ni...hmm..

    ReplyDelete

komeng