Our social:

Thursday, December 31, 2009

perjalanan hidup 2009

Ntahla...mlm td aku ni banyak menung lebih2 pulak... huhu... dan bila kuar lagu lagu
1.Ramli Sarip - Perjalanan Hidup~~~ Aku yang masih di perjalanan hidup ini,Begitu lama berlegar di persimpangan dunia, Menempuh jarak dan titian, Rimba dan lautan
Mencari sesuatu yang abadi ,Aku yang masih di perhentian hidup ini, Begitu jauh mengembara ke serata dunia, Mengejar siang dan malam, Surut dan pasang,Mencari sesuatu kebebasan, Mencari sesuatu kedamaian, Di mana berakhirnya, Perjalananku ini, Esok dan lusa bukan miliku, Oh Tuhanku, Lindungilah hambamu yang hina ini, Aku setia hanya padamu, Oh Tuhanku
Korang penah rasa camni....rasa yg perjalanan kita kt dunia makin lama makin pendek...makin lama makin korg rasa dh byk buang masa, so... belajar la pd yg masih belajar tu yer... ingat sikit kat parents korng tu... jgn nk menyushkn dorng pulak dgn masalah yg korang cari... huhu. Rasa cm tk layak pulak ckp cenggini... Lantkla... korg fikirla sendiri yer... kt bdk2 sekolah rendah bolela aku bg nasihat... huhu...yg dh kije tu... kalu mengular tu...hikhikhik pandai2 la... haha

2.Ungu~~~_Andai Ku Tahu~~~ Andai ku tahu, Kapan tiba ajalku, Ku akan memohon,Tuhan, tolong panjangkan umurku, Andai ku tahu, Kapan tiba masaku, Ku akan memohon, Tuhan, jangan kau ambil nyawaku, Aku takut akan semua dosa-dosaku, Aku takut dosa yang terus membayangiku, Andai ku tahu, Malaikat-Mu kan menjemputku, Izinkan aku
mengucap kata taubat pada-Mu, Aku takut akan semua dosa-dosaku, Aku takut dosa yang terus membayangiku, Ampuni aku dari segala dosa-dosaku, Ampuni aku menangisku bertaubat pada-Mu, Aku manusia yang takut neraka, Namun aku juga tak pantas di syurga, Andai ku tahu, Kapan tiba ajalku, Izinkan aku, mengucap kata taubat pada-Mu,
Aku takut akan semua dosa-dosaku, Aku takut dosa yang terus membayangiku, Ampuni aku dari segala dosa-dosaku, Ampuni aku menangisku bertaubat pada-Mu

korang penh tak nangis2 bila teringatkn dosa2 korg?aku? ntahla...


aku nk tulis lain senornyer tp aku dh mengantuk...aku hentam jela... publish articles tk siap ni... aku dh malas....

ni article last aku tuk thn ni dan ... ntahla... tgkla camnaer earning aku... kalu byk ... aku lyn lg la... kalu tak... pegi mam la ...... huhu

Aku mata duitan... hahaha



35 comments :

  1. aku pun mata duitan.
    duit kertas!

    ReplyDelete
  2. mate duitan kadang2 bagus utk kesihatan, jadi tak payah nak stop tengah jalan. hehe..

    i like this entry oso!

    kene berubah ni weh.

    ReplyDelete
  3. aku pon suka duit.. hehehehehehe

    ReplyDelete
  4. Aku gila duiittt!!!!!

    muaaahahahahahahahaha

    ak suka tol duit22 ni..

    tp jgn la ko stop berbloging lak keyh..

    ReplyDelete
  5. aku mate bulat je..

    em aku nanges dgr lagu raihan, xclap doa hambamu kot..tah la..
    pastu lagu opick..bila waktu telah terhenti..

    ReplyDelete
  6. erk...ko ada niat nak brenti blogging ke...?

    ReplyDelete
  7. anisa: selamat thn baru \huhu... lmbt sikit nk bls ucapan selamt dia... sori

    ReplyDelete
  8. siv
    aku tau ko mmg mata duitan... tp aku ingat ko suka duit syiling... aku silap... huhu

    ReplyDelete
  9. pink...
    yela mmg bagus tuk kesihatan...huhu..
    kesihatan ape weh... kesihatan poket la kan... haha

    ReplyDelete
  10. kawie
    kalu duduk2 je dpt duit lg bestla kan.... kalu keje baru dpt duit mcm tk besh la... haha

    ReplyDelete
  11. ramarama ungu
    ko jgn terlampau gilakan duit... nnt bole jd gila... suka gtu-gtu dahla weh... hahaha

    ReplyDelete
  12. ekyn... aku jeles la tgk mata bulat ko tu...
    nnt aku cari lagu tu...huhu

    ReplyDelete
  13. dilot..
    niat mmg dr thn lepas tp skang aku tak tau la...aku rasa cam sayang pulak kt blog ni... penat aku godek2... haha

    ReplyDelete
  14. ape ko ckp ni yati... aku tk paham la... ko jiwa kaco ke weh...huhu
    ala... bagus jgk kalu kita ingat2 balik dosa2 kita agar tk buat lg tahun ni kan... huhu

    ReplyDelete
  15. btl3..suka lAGU ungu tu..aku rasa melembutkan sikit hati yg degil..

    ReplyDelete
  16. penah skali time tu mmg rasa cam nk mati
    coz
    jarum masuk kt kaki aku hehe
    seb bek sangkut kt tulang
    klu dak arwah dah hehe

    ReplyDelete
  17. cik biol...
    cheh...sakit gak tu weh... huhu

    ReplyDelete
  18. owh..aku dulu di hujung nyawa..nyaris kete tak langgar aku bila terlentang tengah jalan..

    ReplyDelete
  19. http://www.mediafire.com/?u133qt64kckru

    ReplyDelete
  20. http://stgww.blogspot.com/

    ReplyDelete
  21. http://548f1f4f.linkbucks.com/

    ReplyDelete
  22. http://www.youtube.com/watch?v=DYN0sCPwRd8&list=PL5_N67OPomRagbVd9ik3u40qKddXO38K7

    ReplyDelete
  23. http://www.fandor.com/films/viva_la_muerte

    ReplyDelete
  24. http://board.hvgbook.net/?2-0-29756-3360

    ReplyDelete
  25. http://www.youtube.com/playlist?list=PLsdU9XUdp4Ez2oYN3agKUHOnk7fabkTpg

    ReplyDelete
  26. http://www.youtube.com/watch?v=q0yhv5gNOWk

    ReplyDelete
  27. http://kino.s4.bizhat.com/kino-topic-1-0-200.html

    ReplyDelete
  28. http://www.youtube.com/watch?v=tB3uEUWk2ng

    ReplyDelete
  29. http://www.movietend.com/l%E2%80%99uomo-che-verra-2009-%E2%80%93-filme-online-video_47543.html

    ReplyDelete
  30. http://www.cda.pl/video/1943369f

    ReplyDelete
  31. http://films.fm/all/9145704-sexuele_voorlichting_1991_attention_comrades.html

    ReplyDelete
  32. http://www.biqle.ru/watch/199056967_165543919

    ReplyDelete
  33. https://www.youtube.com/watch?v=4x2KJ8ZNTeU

    ReplyDelete

komeng