Our social:

Thursday, December 31, 2009

2010

2010 ni aku nk berubah.... nk berubah jd ape pn aku tak tau...huhu saje je nk cakp camtu...mlm td dah takde keje, aku asik dengar lagu2 kt pc opis aku...mcmla aku ada opis...huhu jap jap aku amik jap lagu2 tu... tggu tau... k dah...
bykla lagu aku layan...mostly jiwang rock...haha.n3 ni pjg skit... sukati korgla nk baca ke tak... aku harap tak... huhu

1.Aerosmith - I Don't Want To Miss A Thing~~~Lying close to you, feeling your heart beating,And Im wondering what youre dreaming,Wondering if its me you're seeing,Then I kiss your eyes,And thank God were together,I just want to stay with you in this moment forever,Forever and ever huhu...lagu tuk isteri aku...kadang2 aku pn pelik gak knp la dia pilih aku...huhu. Dia cntik.... aku ni... kalu hensem tu ada markah... 1 smpai 10... aku ni takde markah agaknyer...sedih...Anak aku ngan wife aku sll marah aku kalu aku kt aku tk hensem...haha...so...terima jela hakikat aku ni hensem yer...
jap2 aku nk tgk gbr aku tuk publish... eh takdela... huhu

2. eric clapton - you look wonderful tonight~~~I feel wonderful because I see
The love light in your eyes. And the wonder of it all ,Is that you just don't realize how much I love you.Yela ...aku taula aku ni tak romantik...tk tau seme2 tu...tp satu yg aku tau...i love you more than word can say.. huhu

3.Fire House - I Live My Life For You~~~I dedicate my life to you, you know that I would die for you,But our love would last forever,And I will always be with you and there is nothing we can't do,As long as we're together....
.
4.Paul Anka - I dont like to sleep alone~~~ Help me make it through the night, Loneliness can get you down,When you get to thinking no one cares,Lean on me,And I'll lean on you,Together we will see it through

5.ungu - tercipta untukku~~~ Menatap indahnya senyuman diwajahmu, Membuat ku terdiam dan terpaku, Mengerti akan hadirnya cinta terindah, Saat kau peluk mesra tubuhku,
Banyak kata, Yang tak mampu kuungkapkan, Kepada dirimu, Aku ingin engkau slalu,Hadir dan temani aku, Disetiap langkah, Yang meyakiniku, Kau tercipta untukku, Sepanjang hidupku, Aku ingin engkau slalu, Hadir dan temani aku, Disetiap langkah, Yang meyakiniku, Kau tercipta untukku, Meski waktu akan mampu, Memanggil seluruh ragaku
Ku ingin kau tahu, Ku selalu milikmu, Yang mencintaimu, Sepanjang hidupku

Itu je aku nk cakp...ntahla... tiba2 jiwang pulak bdk rock ni... huhu... tak panjang mn pn... aku ingatkn pjg... ngok jgk aku ni... haha. Sebnrnye byk lagu tp rasa cm dah mls pulak nk lbh2...

tolong jgn komen pape yer... aku malu







7 comments :

  1. aku komen jugak.



    cis!
    rock la sgt!

    ReplyDelete
  2. nak komen!!!!!

    rock pe ni? jiwang tahap maksima dah.

    sile publish gambar sebagai bukti kehenseman. haha..

    but, this is actually a good entry, ur beloved would be very happy. =)

    ReplyDelete
  3. klo x ksi comen.. xyh buat ruangan komen kt sini..hehe
    saya syorkn pkcik dgr lgu ni lkk.
    -sepohon kayu
    -demi masa..
    heheheehe.. confurm insaf..hhuhu

    ReplyDelete
  4. ala kuci kuci...malu r plak

    well ko ni sorg yg jujur r..
    hahahhahaha

    ReplyDelete
  5. weh... aku mls nk jawab... korg ni degil2...haha

    ReplyDelete
  6. hahaha//// well no ni po.......

    ReplyDelete
  7. hehehe...ko ni romantik ek...

    ReplyDelete

komeng