Our social:

Thursday, November 12, 2009

SPRM Siasat Benitez

Liverpool semakin lama semakin menyakitkan,menyesakkan dada aku je.Kalu tgk game kat kedai mamak mmg sakit jiwa ...Sekarang dah ramai pemain yang injured...Yang paling aku pelik ialah bila Benitez beli pemain injured....aku rasa SPRM yg paling layak untuk siasat Benitez...adakah unsur2 rasuah terlibat bila dia beli Aquilani tu...beli mahal nak mampus tp main mcm sial...dah dekat setengah musim pun baru main berapa minit...yaa...aku dah ambil keputusan untuk membiarkan SPRM menyiasat Benitez...biar padan dengan muka dia...

6 comments :

  1. jangan benitez jadi cam teoh sudah...hahahahah

    ReplyDelete
  2. hahaha...aku hrp gitula...tgh bengang ngan dia nie...haha

    ReplyDelete
  3. huhu..sedihnye liverpool jd gini
    erm,makin tenat je tgk
    hrp2 liverpool kmbali mgganas
    "you'll never walk alone"

    ReplyDelete
  4. tule bro...aku teruk kene kutuk ngan budak2 MU,ngan bulues...mmg berbulule...

    ReplyDelete
  5. we never walk alone mario..ho3~~

    biar rajagobal ganti benitez

    ReplyDelete
  6. mirul...haha
    thn depan dia dah kene jual weh ...

    ReplyDelete

komeng