Our social:

Friday, November 27, 2009

Cerita kat Pangkin

Macam biase bila hari raya je,semua seronok sbb dpt jumpa sedara mara,sahabat handai dan musuh2 ketat yg dah lama tak jumpa...camtula jugak dengan gua...musuh2 ketat gua semua ada balik...lepak2 kat pangkin gua...semua tunjuk terror dia la yg sgt tahu tentang sejarah hari raya korban ni....fuh...lu mmg terror la bu...gua respek ngan lu...sambil tgk2 lembu yg nk kene korban esok...gua gelak jela time dorng buat kelakar...tiba-tiba...
mie dgn selambanyer tanya gua,'mario,liverpool ape cer?
cilakak lu mie... lu tk penah main bola...kaki bangku,tiba2 tanya gua psl liverpool ...lu apa hal?lu nak kene korban ke gnti lembu2 tu...mulut gua muncung kt lembu yg nk kene korban tu....wahahaha semua gelakkn gua....abu cpt2 tukar tajuk citer..tak tau la dia takut gua mengamuk mcm lembu ke or dia kesian kt gua kene gelak ke...or dia takut org tau dia pun liverpool .. mcm gua jgk...haha
tiba-tiba Abu pulak dok ungkit2 psl zaman sekolah...gua dgn mie kenekn dia...tulis2 surat cinta....konon2 dia ngan budk SRT ada cinta2....wakaka..citer dh brp lama lu nk ungkit ...lu pun dh maafkn...lu ni apasal?takde-takde...gua tarik balik...selamba je abu ckp dia tarik balik...gua ckp kat dia...lu nk tarik balik aper bu...tu...baik lu pg tarik balik lembu tu kat sini...kang dia lari ...kita yg susah...
Gua taknk maafkan lu duaorng...gua tarik balik...hoi bu...mana bole tarik blk...
Bu..klu kita dah maafkn org tu...mana bole tarik blik...gua nasihatkn kt abu...gua sbnrnye takut jgk sbb Abu ni kalu dah serius mmg lain mcm skit.Mie, gua tgk...tahan gelak...lu jgn buat hal mie...biar gua slow talk dulu ngan Abu ni...kang lu gelak... dia mangamuk mcm lembu kang...lu tanggung k...lu bgtau mak dia ...wahahaha
Gua ckp kt Abu...bu...camnila...nnt bila gua online...gua cuba cari...kalu dah maafkn...bole tarik balik tak...Abu tanya gua...Abih...kalu tak bole camner?ni dosa lu orang kt gua...sukati gua la kan...nnt la bu...gua tanya ustaz dulu...lu sabarla...yg lu ni tiba2 nk tarik balik tu...pasalpe?Takdela...gua tiba2 teringat jer...weh...lu ni kang gua ckp kememeh lu marah...bole tk kalu lu bertenang skit...kang gua ungkit blk lu kenakn gua...camner...?lu nak...??
okyla mario....gua tarik blk la....pening dah gua...lu nk tarik ape lg ni bu...gua tarik balik la yg gua nak tarik balik td tu...
stop...nnt gua story lg...penatla...baru gua tau knp gua malas nk story kish kt pangkin gua...pnjg sgt...mengah2 dah jari2 manis gua ni...

1 comment :

  1. hehehehhe..ada pulak cegitu..hehe

    ReplyDelete

komeng