Our social:

Thursday, November 19, 2009

Bila Jantan Menipu

Semalam ada kawan aku tanya aku...mario...aku dengar ko
terror bab2 donlod citer korea....aku nak la...Aku kata kat dia...pala hotak ko...ko ingat aku ni hape.... Ala...aku bayau la...bkn free pun.... Baayau...okla ...ko nak citer hape?hehe mata duitan wei aku ni...Ala...citer yg ko tgk tu...org rumah aku nak tgkla...dia nak tgk citer romantik2 tu...
ooo...full house eh
aa aa... dia minat la citer korea ni...berapa?
alaa...ko bg aku 10 hinggit dah la...aku bkn nak untung...aku dlod pun free jer..tp aku nak beli ext hdd jer...
ok la...nnt aku bg ext hd aku kat ko eh...
So,,petang tu dia bg le...pas aku bg kat dia...aku tanya le dia
wei...ko cakap betul2...sapa nak tgk... ko ke bini ko...aku rasa ko ...
hahaha samala tu...bini aku ke ...aku ker...samala
HAhahah aku dah hagak dah...
Tak bule ke kalu laki nak tgk citer korea yg cintan cintun tu yer...hahaha... tak rock langsung weh...hehehe

5 comments :

  1. mmg x rock pon...sama lh dgn ko...wakakaka

    ReplyDelete
  2. bg aku kan ok aje..lgpun full house tu touching ooo..aku mcm terbang menghayati lak watak si ppuan tu masa aku tgk..

    ReplyDelete
  3. zaty...yela ak tak rock...wakaka
    soleh...ak tggu kat bwh je tau ko terbang...ak gayat...wakaka
    o...hahaha

    ReplyDelete
  4. citer tu tak lapuk ar..sampai org lelaki pun suka..kira menyengat ar..

    ReplyDelete

komeng