Thursday, May 28, 2009

mu vs barca - komen ikhlas aku

hahahaha....aku sebnrnya nak citer pasal cuti aku kat Bandung ari tu tp nnt la...sbb nak komen psl ni dulu.Td kat pangkin belum duduk lg aku tgk dr jauh je kawan aku kipas mati keras MU la konon dok senyum2 ngan aku...hehehee belumtanya apa2 lagi dah dia kata aku tak layak nak komen la.... kurang2 dia dah dapat juara liga la...csea pun mugkin dapat FA la....aku diam jela.... tp semalam dia kt aku ptt banggala sebb MU konon2 wakil kelab inggeris la....ntahape2 la dorng nie.... komen aku....MU sebnrnya memalukan kelab inggeris....kene ayam jer...aku mmg dah hagak.... spirit nak melawan tu mmg takde...hampeh...main mcm org bodoh je aku tgk...hehehehe....klu klh tapi main cantik ke...bersemangat ke....ok la...nie....main dah semangat dah tp kene ayam gak.... sbb bukan bagus pun MU ni.sib baik je msk final sbb laluan dorg mudah2...mls la aku nak komen lg...sbb hanya makian je yg layak utk dorang nie.... hehehehe