Our social:

Latest Post

Tuesday, November 15, 2016

blogger travel

tengok la kat atas tu...ada link travel.. konon2 nak buat n3 pasal g travel mana-mana tapi hampeh...kah3

Wednesday, June 29, 2016

filem pendek hari raya : baulu emak



ketawa ada, terharu ada, di hariraya...respek sapa yang buat ni...pelakun pun bagus...aku suka cerita dia

Sunday, May 1, 2016

Surf7 network hoster terbaik Malaysia







Kenapa aku cakap terbaik ? nak ikutkan memanglah tak boleh la nak bagi yang terbaik dalam Malaysia sebab aku tak cuba hoster-hoster yang lain lagi tapi ini hanya pendapat aku so kenapa aku nak cuba yang lain sedangkan aku puas hati dengan surf7 ni? betul tak?ki3 kalau korang rasa hoster koranglah yang terbaik sila lah puji hoster masing-masing ye.

meh sini kenapa aku cakap Surf7 ni terbaik